Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1013883

Održivost u odgoju i obrazovanju odraslih na primjeru sveučilišta - model učenja u zajednici


Zovko, Anita; Zloković, Jasminka; Vukobratović, Jelena
Održivost u odgoju i obrazovanju odraslih na primjeru sveučilišta - model učenja u zajednici // VIII.Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih (ESF projekt "Promocija / Višnja Rajić, Siniša Kušić (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Hrvatsko andragoško društvo, 2018. str. 45-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Održivost u odgoju i obrazovanju odraslih na primjeru sveučilišta - model učenja u zajednici
(Sustainability in Adult Education and Education at the University Example - Service Learning Model)

Autori
Zovko, Anita ; Zloković, Jasminka ; Vukobratović, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
VIII.Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih (ESF projekt "Promocija / Višnja Rajić, Siniša Kušić - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Hrvatsko andragoško društvo, 2018, 45-52

ISBN
978-953-8065-17-0

Skup
Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Zareb, Hrvatska, 30.11-2.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Inoviranje visokoškolske nastave, pedagogija treće životne dobi, održivi razvoj, učenje zalaganjem u zajednici
(Innovation in Higher Education, Third Age Pedagogy, Sustainable Development, Commitment Learning)

Sažetak
UN-ov program održivog razvoja do 2030 (poznat kao Program globalnog razvoja zac20130 - Agenda 2030) kroz holistički pristup ponajprije zagovara osiguranje kvalitetnog obrazovanja te promovira mogućnosti cjeloživotnog učenja u cilju izgradnje miroljubivog i uključivog društva. U svjetlu društvenih promjena, uz nastavu i i straživanje sve se više pozornosti posvećuje civilnoj misiji sveučilišta koja kroz suvremeni i sveprisutniji model učenja u zajednici postaje nužna za mogućnost osmišljvanja i izvedbu nastavnih programa kroz koncept održivosti. Kao pozitivan primjer implementacije učenja u zajednici u radu se opisuju izazovi pri implementaiji kolegija "Pedagogija treće životne dobi" na studiju pedagogije Sveučilišta u Rijeci, Filozofskog fakulteta-Odsjeka za pedagogiju tijekom akademske 2016/2017. godine. Rad želi upozoriti na višestruku korist implementacije modela učenja u zajednici te promovirati kvalitetno obrzovanje odraslih koje je usmjereno ka transformativnom i održivom djelovanju u zajednici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Anita Klapan, )
uniri-drustv-18-6 1132009-0000000-1429

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka