Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija modela učenja u zajednici na primjeru kolegija "Treća životna dob" (CROSBI ID 267764)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zloković, Jasminka ; Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena Implementacija modela učenja u zajednici na primjeru kolegija "Treća životna dob" II.Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju", 1 (2018), 487-502

Podaci o odgovornosti

Zloković, Jasminka ; Zovko, Anita ; Vukobratović, Jelena

hrvatski

Implementacija modela učenja u zajednici na primjeru kolegija "Treća životna dob"

Rad predstavlja analizu dosadašnjih istraživanja i raspravu o izazovima s kojima su se autorice susrele prilikom implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici tijekom akademske 2016/2017. godine na kolegiju „Pedagogija treće životne dobi“. Kolegij se provodi na jednopredmetnom i dvopredmetnom diplomskom studiju pedagogije od 2014/2015. Temelj za raspravu o izazovima implementacije modela čine odgovori studenata, voditelja i mentora studenata u lokalnoj zajednici, kao i iskustva nositeljica kolegija na pitanja otvorenog tipa iz obrazaca za evaluaciji rada studenata i kolegija. Vrijedan okvir za razumijevanje konkretnih problema i razmišljanje o načinima njihova prevladavanja daju radovi stranih autora koji razmatraju primjere implementacije ovog modela kao i radovi domaćih autora u kojima se raspravlja o pretpostavkama i preduvjetima nužnim za uspješnu implementaciju modela. Svi uključeni u nastavu (studenti, mentori u zajednici, nositeljice kolegija) ovaj pristup ocjenjuju korisnim, kako za primjenu stečenih znanja i vještina te razvoj novih, tako i za ispunjenje potreba zajednice, razvoj prosocijalnih stavova i odgovornosti za društvene probleme. Glavni izazovi odnose se na poteškoće oko integracije sadržaja kolegija i aktivnosti u zajednici te neminovnu potporu Sveučilišta u vidu Sveučilišnog centra koji bi svojim djelovanjem olakšao mnoge aktivnosti nužne za uspješnu implementaciju. Iskustva u radu na kolegiju „Pedagogija treće životne dobi“ daju vrijednu priliku za promišljanje o različitim aspektima nastave u čiji razvoj treba ulagati dodatni znanstveno-stručni i socijalni (društveni) napor kako bi integracija nastave i zalaganja u zajednici bila što kvalitenija, a time korist za studente, zajednicu, nastavnike i Sveučilište veća. Autorice drže kako promišljanja o izazovima modela učenja u zajednici mogu biti korisna i drugim sveučilišnim nastavnicima u traganjima za novim mogućnostima unapređenja visokoškolske nastave i podizanja kvalitete socijalne aktivnosti i osjetljivosti mladih.

učenje zalaganjem u zajednici, pedagogija treće životne dobi, inoviranje visokoškolske nastave

nije evidentirano

engleski

Implementing the Community Learning Model on the example of the "Third Age"

nije evidentirano

learning by community advocacy, third age pedagogy, innovation in higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2018.

487-502

objavljeno

7891-352X

ISSN2490-2292

Povezanost rada

Pedagogija