Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543 (CROSBI ID 267700)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Grmuša, Tanja
hrvatski
Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543
Knjiga ''Moć marketinga u knjižnom nakladništvu'' propituje kulturnu proizvodnju i kulturnu potrošnju. Polazeći od povijesnog razvoja knjige kao medija, autor nadalje upoznaje čitatelja s relevantnim podacima o čitanosti, ali i izdavaštvu općenito, te pojašnjava značaj primjene marketinga u nakladništvu. Nakon teorijskog uvoda koji donosi okvir o nakladništvu, veći je dio knjige posvećen rezultatima istraživanja na 30 nakladnika prema unaprijed definiranim kriterijima koje je pokazalo da je poslovanje nakladnika u Hrvatskoj uglavnom stihijsko i bez jasnog strateškog i izdavačkog plana. Nakladnici u većini slučajeva ne provode analizu poslovnog okruženja, već se oslanjaju na dosadašnji provjereni model poslovanja i državne subvencije, a zanemaruju i mišljenje kupaca o proizvodu koji nude. Autor nadalje pojašnjava ulogu cijene u poslovanju i strategiju njihova određeivanja. Iako su odnosi s medijima donekle razvijeni, upozorava se na zanemarivanje odnosa s čitateljima kao konzumentima i ključnim dionicima. Također, razmatra se i položaj e-knjige u Hrvatskoj te potencijali semantičkog weba u kontekstu bolje organizacije informacija i pretraživanja.
knjiga ; marketing ; nakladništvo ; kulturna proizvodnja ; menadžment ; odnosi s medijima ; odnosi s čitateljima
nije evidentirano
engleski
Leonardo Blažević: Marketing power in book publishing, published by Jesenski i Turk, Zagreb, June 2016, 294 p. ISBN 9789532227543
nije evidentirano
the book ; marketing ; publishing ; cultural production ; management ; relations with the media ; relations with readers
nije evidentirano