Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543 (CROSBI ID 267700)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543 // Medijska istraživanja, 24 (2018), 2; 127-131

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543

Knjiga ''Moć marketinga u knjižnom nakladništvu'' propituje kulturnu proizvodnju i kulturnu potrošnju. Polazeći od povijesnog razvoja knjige kao medija, autor nadalje upoznaje čitatelja s relevantnim podacima o čitanosti, ali i izdavaštvu općenito, te pojašnjava značaj primjene marketinga u nakladništvu. Nakon teorijskog uvoda koji donosi okvir o nakladništvu, veći je dio knjige posvećen rezultatima istraživanja na 30 nakladnika prema unaprijed definiranim kriterijima koje je pokazalo da je poslovanje nakladnika u Hrvatskoj uglavnom stihijsko i bez jasnog strateškog i izdavačkog plana. Nakladnici u većini slučajeva ne provode analizu poslovnog okruženja, već se oslanjaju na dosadašnji provjereni model poslovanja i državne subvencije, a zanemaruju i mišljenje kupaca o proizvodu koji nude. Autor nadalje pojašnjava ulogu cijene u poslovanju i strategiju njihova određeivanja. Iako su odnosi s medijima donekle razvijeni, upozorava se na zanemarivanje odnosa s čitateljima kao konzumentima i ključnim dionicima. Također, razmatra se i položaj e-knjige u Hrvatskoj te potencijali semantičkog weba u kontekstu bolje organizacije informacija i pretraživanja.

knjiga ; marketing ; nakladništvo ; kulturna proizvodnja ; menadžment ; odnosi s medijima ; odnosi s čitateljima

nije evidentirano

engleski

Leonardo Blažević: Marketing power in book publishing, published by Jesenski i Turk, Zagreb, June 2016, 294 p. ISBN 9789532227543

nije evidentirano

the book ; marketing ; publishing ; cultural production ; management ; relations with the media ; relations with readers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (2)

2018.

127-131

objavljeno

1330-6928

1846-6605

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost