Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1013582

Globalizam i kultura


Alić, Sead
Globalizam i kultura // Filozofija medija je poruka / Glazova, Darja (ur.).
Saarbrücken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019. str. 145-151


CROSBI ID: 1013582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Globalizam i kultura
(Globalism and Culture)

Autori
Alić, Sead

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Filozofija medija je poruka

Urednik/ci
Glazova, Darja

Izdavač
LAP LAMBERT Academic Publishing

Grad
Saarbrücken

Godina
2019

Raspon stranica
145-151

ISBN
978-613-9-44393-2

Ključne riječi
globalizam ; kultura komuikacija ; mediji ; masmediji ; iskustvo ; manipulacija
(globalism ; communication ; media ; mass media ; experience ; manipulation)

Sažetak
Tekst propituje utjecaje globalizacije (posebno u području masovnih medija) na promjene ljudske percepcije, iskustva kao takvog ali i na znakovite promjene odnosa unutar medijima posredovanog društva.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sead Alić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alić, Sead
Globalizam i kultura // Filozofija medija je poruka / Glazova, Darja (ur.).
Saarbrücken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019. str. 145-151
Alić, S. (2019) Globalizam i kultura. U: Glazova, D. (ur.) Filozofija medija je poruka. Saarbrücken, LAP LAMBERT Academic Publishing, str. 145-151.
@inbook{inbook, author = {Ali\'{c}, Sead}, editor = {Glazova, D.}, year = {2019}, pages = {145-151}, keywords = {globalizam, kultura komuikacija, mediji, masmediji, iskustvo, manipulacija}, isbn = {978-613-9-44393-2}, title = {Globalizam i kultura}, keyword = {globalizam, kultura komuikacija, mediji, masmediji, iskustvo, manipulacija}, publisher = {LAP LAMBERT Academic Publishing}, publisherplace = {Saarbr\"{u}cken} }
@inbook{inbook, author = {Ali\'{c}, Sead}, editor = {Glazova, D.}, year = {2019}, pages = {145-151}, keywords = {globalism, communication, media, mass media, experience, manipulation}, isbn = {978-613-9-44393-2}, title = {Globalism and Culture}, keyword = {globalism, communication, media, mass media, experience, manipulation}, publisher = {LAP LAMBERT Academic Publishing}, publisherplace = {Saarbr\"{u}cken} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font