Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi: primjer GDK-a ''Gavella'' (CROSBI ID 267683)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Zelenika, Karolina ; Grmuša, Tanja ; Jurišić, Jelena
hrvatski
Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi: primjer GDK-a ''Gavella''
Kazališta, baš kao i tvrtke u korporativnom sektoru, imaju zadatak informiranja i održavanja odnosa s publikom. Za navedene zadaće pretežno su zaduženi odjeli marketinga, odnosa s javnošću ili pak propagande. Upravo zbog specifične organizacije odnosa s javnošću u kulturi, u suradnji s Gradskim dramskim kazalištem „Gavella”, provedena su dva kvalitativna i jedno kvantitativno istraživanje. Cilj prvog istraživanja bio je metodom dubinskog intervjua utvrditi kako djelatnici GDK-a „Gavella” doživljavaju stratešku komunikaciju kazališta. Nadalje, cilj drugog istraživanja, u kojemu je korištena metoda fokus-grupa, bio je analizirati imidž GDK-a „Gavella” te recepciju predstava kao programskog sadržaja kod publike. Konačno, cilj trećeg istraživanja, provedenog metodom ankete, bio je ispitati obilježja i preferencije publike GDK-a „Gavella”. Zaključci istraživanja pokazuju dvosmjeran utjecaj: imidža kazališta na očekivanja gledatelja putem repertoara te strateške komunikacije na imidž kazališta.
imidž, kazališna publika, kazališni razgovori, kultura, odnosi s javnošću u kulturi, strateško planiranje
nije evidentirano
engleski
Strategic planning and public relations in culture: the example of the ''Gavella'' drama theatre
nije evidentirano
image, theatre audience, theatre talks, culture, public relations in culture, strategic planning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti