Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi: primjer GDK-a ''Gavella'' (CROSBI ID 267683)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Zelenika, Karolina ; Grmuša, Tanja ; Jurišić, Jelena Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi: primjer GDK-a ''Gavella'' // Medijske studije, 9 (2018), 18; 81-105. doi: 10.20901/ms.9.18.5

Podaci o odgovornosti

Zelenika, Karolina ; Grmuša, Tanja ; Jurišić, Jelena

hrvatski

Strateško planiranje i odnosi s javnošću u kulturi: primjer GDK-a ''Gavella''

Kazališta, baš kao i tvrtke u korporativnom sektoru, imaju zadatak informiranja i održavanja odnosa s publikom. Za navedene zadaće pretežno su zaduženi odjeli marketinga, odnosa s javnošću ili pak propagande. Upravo zbog specifične organizacije odnosa s javnošću u kulturi, u suradnji s Gradskim dramskim kazalištem „Gavella”, provedena su dva kvalitativna i jedno kvantitativno istraživanje. Cilj prvog istraživanja bio je metodom dubinskog intervjua utvrditi kako djelatnici GDK-a „Gavella” doživljavaju stratešku komunikaciju kazališta. Nadalje, cilj drugog istraživanja, u kojemu je korištena metoda fokus-grupa, bio je analizirati imidž GDK-a „Gavella” te recepciju predstava kao programskog sadržaja kod publike. Konačno, cilj trećeg istraživanja, provedenog metodom ankete, bio je ispitati obilježja i preferencije publike GDK-a „Gavella”. Zaključci istraživanja pokazuju dvosmjeran utjecaj: imidža kazališta na očekivanja gledatelja putem repertoara te strateške komunikacije na imidž kazališta.

imidž, kazališna publika, kazališni razgovori, kultura, odnosi s javnošću u kulturi, strateško planiranje

nije evidentirano

engleski

Strategic planning and public relations in culture: the example of the ''Gavella'' drama theatre

nije evidentirano

image, theatre audience, theatre talks, culture, public relations in culture, strategic planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (18)

2018.

81-105

objavljeno

1847-9758

1848-5030

10.20901/ms.9.18.5

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost