Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nenad Vertovšek: Noam Chomsky i kritika suvremenih masmedija:proizvodnja slike stvarnosti i neophodnih iluzija, Golden marketing – Tehnička knjiga, Zagreb, 2017., 214 str., ISBN 978-953-212-456-9 (CROSBI ID 267681)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Nenad Vertovšek: Noam Chomsky i kritika suvremenih masmedija:proizvodnja slike stvarnosti i neophodnih iluzija, Golden marketing – Tehnička knjiga, Zagreb, 2017., 214 str., ISBN 978-953-212-456-9 // Medijske studije, 9 (2018), 17; 123-126

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Nenad Vertovšek: Noam Chomsky i kritika suvremenih masmedija:proizvodnja slike stvarnosti i neophodnih iluzija, Golden marketing – Tehnička knjiga, Zagreb, 2017., 214 str., ISBN 978-953-212-456-9

Knjiga Nenada Vertovšeka ''Noam Chomsky i kritika suvremenih masmedija ; proizvodnja slike stvarnosti i neophodnih iluzija'' donosi ključne poruke Chomskoga vezano uz komunikaciju u različitim kontekstima, utjecaj tehnologije na istu, ali i suvremenih političkih okolnosti. Nakon predstavljanja čitateljima lika i djela Noama Chomskog, jednog od najutjecajnijih intelektualaca današnjice, Vertovšek otvara analizu suvremenih medija i aktualnih pitanja poput slobode govora i slobode medija, njihovo različito poimanje i implementaciju na Zapadu i u ostatku svijeta. Nadalje, razmatra utjecaj različitih dionika i tzv. društvenih elita na proces selekcije vijesti koji danas doprinosi iskrivljenoj slici stvarnosti. Riječ je o preusmjeravanju pažnje javnosti, kako tvrdi Vertovšek, na pojedine teme i odmicanju od nepoželjnih klasičnim manipulativnim metodama, kojima se pokušava iznuditi i pristanak javnosti. Autor donosi temeljitu analizu propagandnih modela i tzv. filtara prisutnih pri kreiranju medijskog sadržaja. No, na kreiranje manipulacija utječu i modeli medijskih organizacija, upozorava autor, analizirajući aktualni organizacijski ustroj s teorijskih i praktičnih postavki. Za provođenje manipulacije i zavođenje masa često se oslanja i na medijski diskurs u čijem su središtu stereotipi temeljeni na iskrivljenoj slici stvarnosti i percepciji drugih i drugačijih, pri čemu Vertovšek uspoređuje masovne i tzv. elitne medije, uzimajući u obzir i različite tipove publike.

Noam Chomsky ; mediji ; javnost ; selekcija vijesti ; društvene elite ; manipulacija ; medijski diskurs

nije evidentirano

engleski

Nenad Vertovšek: Noam Chomsky and critics of modern mass media. producing a picture of reality and necessary illusions, ISBN 978-953- 212-456-9

nije evidentirano

Noam Chomsky ; media ; public ; news selection ; social elites ; manipulation ; media discourse

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (17)

2018.

123-126

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost