Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvene mreže kao medij promocije turističkih odredišta kod mladih (CROSBI ID 267678)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Anđelić, Vedrana ; Grmuša, Tanja Društvene mreže kao medij promocije turističkih odredišta kod mladih // Media, culture and public relations, 8 (2017), 2; 182-193

Podaci o odgovornosti

Anđelić, Vedrana ; Grmuša, Tanja

hrvatski

Društvene mreže kao medij promocije turističkih odredišta kod mladih

Uspjeh turističke destinacije na tržištu, u vrijeme napredne tehnologije i velikih očekivanja ljudi, postaje sve teže postići bez kvalitetne prisutnosti na internetu. Komunikacijske i marketinške strategije u digitalno doba moraju udovoljiti zahtjevu suvremenog čovjeka koji želi da mu se pristupa jedinstveno i u skladu s njegovim potrebama. To je posebice izraženo kod mladih kao najzahtjevnije skupine potrošača, koji odluku o odabiru turističke destinacije donose na temelju informacija koje konzumiraju putem brojnih komunikacijskih kanala, pri čemu prednjače društvene mreže. Ovaj rad analizira povezanost između društvenih mreža, kao suvremenog sredstva za prenošenje informacija, s donošenjem odluke o odabiru turističke destinacije kod studentske populacije. Istraživački dio rada nastoji ispitati načine korištenja društvenih mreža kod studentske populacije za odabir lokacije odmora, utvrditi razlike o ulozi društvenih mreža pri donošenju odluke o odabiru turističke destinacije s obzirom na dob i financijski status ispitanika te analizirati njihovu praksu dijeljenja iskustava s ostalim korisnicima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 100 ispitanika metodom ankete, među studentima Specijalističkog diplomskog stručnog studija marketinga i komunikacija Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti.

turistička destinacija, internetske platforme, studentska populacija, društvene mreže, anketa

nije evidentirano

engleski

Social networks as a media for promotion tourist destinations by youth

nije evidentirano

tourist destination, internet platforms, student population, social networks, survey

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

2017.

182-193

objavljeno

1333-6371

1848-8374

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice