MODEL I EFEKTI SLANJA VELEPRODAJNIH RAČUNA EMAILOM (CROSBI ID 679177)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidačić, Stjepan
hrvatski
MODEL I EFEKTI SLANJA VELEPRODAJNIH RAČUNA EMAILOM
Klasična poduzeća neprekidno traže mogućnosti racionalizacije i smanjenje troškova poslovanja, a to je moguće na razini automatizacije određenih poslovnih procesa i funkcija u okviru informacijskog sustava (IS), primjenom moderne informatičke tehnologije. Jedan od takvih procesa je automatizirana izrada i naknadna dostava kupcima računa za robu kupljenu u sustavu veleprodaje s odgodom plaćanja, čija realizacija ima organizacijske, tehnološke, informatičke, financijske i druge aspekte. Osnovna ideja je smanjivanje ukupnih troškova izrade (papir, toner, vrijeme izrade) i dostave računa (kuverte, vrijeme odlaska u poštu, poštarina), koji su sastavni dio procesa klasičnog fakturiranja i na godišnjoj razini mogu biti značajni. Ideja potpune primjene sustava eRačuna, pri čemu se pod tim pojmom podrazumijeva bilo koji način elektroničke dostave računa, je pravno, konceptualno i informatički riješena ali još uvijek nije u masovnijoj primjeni u praksi iz više razloga, od kojih su jedan dodatni troškovi implementacije i primjene sustava, a drugi dodatni troškovi i ovisnost o informatičkom posredniku, tako da su i druga rješenja koja smanjuju troškove još uvijek interesantna. U navedenom smislu prvi cilj ovog rada je prikaz modela procesa automatizirane izrade veleprodajnih računa i automatizirane dostave eRačuna kupcima putem emaila u PDF formatu, u okviru poslovne aplikacije informacijskog sustava poduzeća. Drugi cilj je analiza efekata primjene navedenog modela na odabranom primjeru poduzeća.
ePoslovanje, veleprodajni račun, eRačun, poslovne aplikacije, informacijski sustav
nije evidentirano
engleski
MODEL FOR EMAILING OF WHOLESALE INVOICES AND EFFECTS THEREOF
nije evidentirano
eBusiness, wholesale invoice, business applications, information system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-167.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018), Book of Papers
Assistant Professor Iva Gregurec, PhD, Associate Professor Antun Biloš, PhD Assistant Professor Martina Tomičić Furjan, PhD Assistant Professor Ivan Kelić, PhD Assistant Professor Davorin Turkalj, PhD
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
predavanje
12.10.2018-12.10.2018
Varaždin, Hrvatska