Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj (CROSBI ID 267594)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija

Bilić, Nikolina ; Knežević Sanja Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj Zbornik radova Veleučilišta u Slavonskom Brodu, 9 (2019), 9; 63-68

Podaci o odgovornosti

Bilić, Nikolina ; Knežević Sanja

hrvatski

Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj

Ponašanje potrošača je relativno mladi znanstveni predmet unutar znanstvenog ogranka marketinga koji zahtjeva neprekidno praćenje ponašanja potrošača u njihovoj interakciji s okolinom. Ono što suvremenog potrošača odlikuje je sve veće znanje i sve veća zahtjevnost glede okusa i cijene prehrambenih proizvoda. Sama proizvodnja hrane jedna je od najznačajnijih proizvodnji za opstanak svake društvene zajednice. Ono izravno utječe na gospodarske i društvene promjene. Marketinški stručnjaci koji osmišljavaju ambalaže za prehrambene proizvode su već odavno shvatili da njihova poslovna održivost ovisi o tome kako potrošači doživljavaju određeni izglede proizvoda. Potrošač se u kupovini vodi stečenim iskustvima i vlastitim stavovima, a na odabir prehrambenih proizvoda veliku ulogu igraju cijena samog proizvoda. Cilj ovog rada je prikazati kako izgled ambalaže i cijena prehrambenog proizvoda utječe na odabir prehrambenih proizvoda kod potrošača. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete.

potrošač, ambalaža proizvoda, cijena proizvoda

nije evidentirano

engleski

Influence of packaging and prices of food products on the selection of food products in Croatia

nije evidentirano

consumer, packaging, prices

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (9)

2019.

63-68

objavljeno

1847-988x

Povezanost rada

Ekonomija