Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj (CROSBI ID 267594)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilić, Nikolina ; Knežević Sanja
hrvatski
Utjecaj ambalaže i cijene prehrambenih proizvoda na odabir prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj
Ponašanje potrošača je relativno mladi znanstveni predmet unutar znanstvenog ogranka marketinga koji zahtjeva neprekidno praćenje ponašanja potrošača u njihovoj interakciji s okolinom. Ono što suvremenog potrošača odlikuje je sve veće znanje i sve veća zahtjevnost glede okusa i cijene prehrambenih proizvoda. Sama proizvodnja hrane jedna je od najznačajnijih proizvodnji za opstanak svake društvene zajednice. Ono izravno utječe na gospodarske i društvene promjene. Marketinški stručnjaci koji osmišljavaju ambalaže za prehrambene proizvode su već odavno shvatili da njihova poslovna održivost ovisi o tome kako potrošači doživljavaju određeni izglede proizvoda. Potrošač se u kupovini vodi stečenim iskustvima i vlastitim stavovima, a na odabir prehrambenih proizvoda veliku ulogu igraju cijena samog proizvoda. Cilj ovog rada je prikazati kako izgled ambalaže i cijena prehrambenog proizvoda utječe na odabir prehrambenih proizvoda kod potrošača. Istraživanje je provedeno putem anonimne ankete.
potrošač, ambalaža proizvoda, cijena proizvoda
nije evidentirano
engleski
Influence of packaging and prices of food products on the selection of food products in Croatia
nije evidentirano
consumer, packaging, prices
nije evidentirano