Kružnost u kreativnoj industriji (CROSBI ID 267571)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Jasna
hrvatski
Kružnost u kreativnoj industriji
Kreativna industrija pojavljuje se koncem prošlog tisućljeća te svoje institucionaliziranje ubrzo ostvaruje u razvijenim zemljama gdje se potvrđuje njezina gospodarska i društvena uloga. Uvid u postojeće stanje kreativne industrije Republike Hrvatske načinjen je 2015. godine (Rašić Bakarić, Ivana ; Bačić, Katarina ; Božić, Ljiljana) kao i prijedlog budućeg ustroja kreativne industrije oslonjenog na dvanaest sektora. Kružnost u kreativnoj industriji pojam je kojim se idejni obrazac postavlja u središte međusektorske suradnje čime se povećava komunikacijska vrijednost proizvoda/usluga. U radu je prikazano kako je kreativna industrija u svojoj kružnosti i idejnoj zamisli eksperimentalno i popularizacijski propitivana1 na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a u suradnji s Institutom Andizet.
sektori, koncentrični kružni model, glagoljica, murali, Vilijun, Put svile, QR kod
Rad je izložen u okviru Kreativne budućnosti - panel diskusije o gospodarskim, znanstvenim i umjetničkim potenicjlaima kulturne i kreativne industrije u Osijeku, 10. travnja 2019.
engleski
Circularity in the Creative Industry
nije evidentirano
sektors, concentric circles model, glagolitic, murals, Vilijun, Silk Road, QR codes
nije evidentirano