Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća (CROSBI ID 267552)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Martinović, Marko ; Čeliković, Mihael
hrvatski
Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća
Mnoga istraživanja u području karizmatičnog vođenja organizacija podigla su na značajnosti proučavanja i istraživanja vizije kao jednog od meritornog faktora uspješnosti poduzeća. Dokazano je da poduzeća koja imaju usvojenu viziju ostvaruju gotovo dvostruko veći rast nego ista koje nisu formulirali viziju. Cilj ovoga rada je prikazati istraživanja u području poduzetničke vizije, proces nastanka, formuliranja, implementiranja, usvajanja, komunikacije te upravljanja vizijom. Također, rad prikazuje okolnosti zbog kojih i pod kojima nastaje nova vizija ili se preformulira postojeća. Na koncu, sugestije za eventualna daljnja istraživanja u ovom području se predložene.
poduzetnička vizija, atributi vizije, sadržaj vizije, komunikacija vizije, upravljanje vizijom
nije evidentirano
engleski
Vision as a driver of company success
nije evidentirano
entrepreneurial vision, vision attributes, vision content, vision communication, vision management
nije evidentirano