Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća (CROSBI ID 267552)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Martinović, Marko ; Čeliković, Mihael Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća // Zbornik radova (Veleučilište u Slavonskom Brodu), 4 (2013), 4; 171-185

Podaci o odgovornosti

Martinović, Marko ; Čeliković, Mihael

hrvatski

Vizija kao faktor uspješnosti poduzeća

Mnoga istraživanja u području karizmatičnog vođenja organizacija podigla su na značajnosti proučavanja i istraživanja vizije kao jednog od meritornog faktora uspješnosti poduzeća. Dokazano je da poduzeća koja imaju usvojenu viziju ostvaruju gotovo dvostruko veći rast nego ista koje nisu formulirali viziju. Cilj ovoga rada je prikazati istraživanja u području poduzetničke vizije, proces nastanka, formuliranja, implementiranja, usvajanja, komunikacije te upravljanja vizijom. Također, rad prikazuje okolnosti zbog kojih i pod kojima nastaje nova vizija ili se preformulira postojeća. Na koncu, sugestije za eventualna daljnja istraživanja u ovom području se predložene.

poduzetnička vizija, atributi vizije, sadržaj vizije, komunikacija vizije, upravljanje vizijom

nije evidentirano

engleski

Vision as a driver of company success

nije evidentirano

entrepreneurial vision, vision attributes, vision content, vision communication, vision management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (4)

2013.

171-185

objavljeno

1847-988X

Povezanost rada

Ekonomija