Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education (CROSBI ID 97832)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rendić-Miočević, Ivo ; Petranović, Duška ; Vojniković, Božidar
engleski
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education
Rad je longitudinirani prikaz eksperimentalnih istraživanja viših didaktičkih sustava u nastavi povijesti tijekom proteklih 30 godina. Svrha istraživanja je procijeniti: 1. položaj adolescenata, naročito neurotičara u nastavi ; 2. podiže li se razina usvajanja restrukturiranog gradiva (povijesna antropologija) programiranom i problematikom nastavom ; 3. možemo li utjecati na anksioznost, stavove: uspjeh učenika izmjenama u nastavi. Autori zaključuju kako se nastavom može utjecati na emocionalno stanje neurotičnih učenika. Viši didaktički sustavi u kratkom vremenu utječu na povećanje razine znanja u odnosu na tradicionalnu nastavu. U tim sustavima pozitivno se mijenjaju stavovi učenika prema nastavi. Provedeni eksperimeni upućuju nas na potrebu antropološkog pristupa reformi odgojno obrazovnog sustava.
Reform, School System, Anthropological Problem
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano