Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 101293

Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education


Rendić-Miočević, Ivo; Petranović, Duška; Vojniković, Božidar
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education // Collegium Antropologicum, 26 (2002), 1; 351-360 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


Naslov
Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education

Autori
Rendić-Miočević, Ivo ; Petranović, Duška ; Vojniković, Božidar

Izvornik
Collegium Antropologicum (0350-6134) 26 (2002), 1; 351-360

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Reforma, školski sustav, antropološki problem
(Reform, School System, Anthropological Problem)

Sažetak
Rad je longitudinirani prikaz eksperimentalnih istraživanja viših didaktičkih sustava u nastavi povijesti tijekom proteklih 30 godina. Svrha istraživanja je procijeniti: 1. položaj adolescenata, naročito neurotičara u nastavi ; 2. podiže li se razina usvajanja restrukturiranog gradiva (povijesna antropologija) programiranom i problematikom nastavom ; 3. možemo li utjecati na anksioznost, stavove: uspjeh učenika izmjenama u nastavi. Autori zaključuju kako se nastavom može utjecati na emocionalno stanje neurotičnih učenika. Viši didaktički sustavi u kratkom vremenu utječu na povećanje razine znanja u odnosu na tradicionalnu nastavu. U tim sustavima pozitivno se mijenjaju stavovi učenika prema nastavi. Provedeni eksperimeni upućuju nas na potrebu antropološkog pristupa reformi odgojno obrazovnog sustava.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
070011

Ustanove
Sveučilište u Zadru