Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education (CROSBI ID 97832)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rendić-Miočević, Ivo ; Petranović, Duška ; Vojniković, Božidar Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education // Collegium antropologicum, 26 (2002), 1; 351-360

Podaci o odgovornosti

Rendić-Miočević, Ivo ; Petranović, Duška ; Vojniković, Božidar

engleski

Reform of the School System as a Anthropological Problem - An Example from the History Education

Rad je longitudinirani prikaz eksperimentalnih istraživanja viših didaktičkih sustava u nastavi povijesti tijekom proteklih 30 godina. Svrha istraživanja je procijeniti: 1. položaj adolescenata, naročito neurotičara u nastavi ; 2. podiže li se razina usvajanja restrukturiranog gradiva (povijesna antropologija) programiranom i problematikom nastavom ; 3. možemo li utjecati na anksioznost, stavove: uspjeh učenika izmjenama u nastavi. Autori zaključuju kako se nastavom može utjecati na emocionalno stanje neurotičnih učenika. Viši didaktički sustavi u kratkom vremenu utječu na povećanje razine znanja u odnosu na tradicionalnu nastavu. U tim sustavima pozitivno se mijenjaju stavovi učenika prema nastavi. Provedeni eksperimeni upućuju nas na potrebu antropološkog pristupa reformi odgojno obrazovnog sustava.

Reform, School System, Anthropological Problem

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (1)

2002.

351-360

objavljeno

0350-6134

1848-9486

Povezanost rada

Pedagogija