Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja (CROSBI ID 679003)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sunko, Esmeralda ; Grgat, Nives
hrvatski
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
Kompetencije učitelja podrazumijevaju kompetentnost pristupa u poučavaju učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju. Ispitivanje je provedeno na uzorku 70 zaposlenih učitelja u splitskim osnovnim školama. U radu su ispitani stavovi učitelja o osobnoj kompetenciji za poučavanje učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju, stavovi koji se odnose na potrebu unaprjeđivanja učiteljskih kompetencija na tom području u odnosu na godine radnog staža i stupnju stručne spreme. Rezultati su pokazali da se učitelji osjećaju vrlo kompetentnima za rad s učenicima s teškoćama u čitanju i pisanju, visoko prihvaćaju učenike s teškoćama čitanja i pisanja, pokazuju spremnost za dodatnim usavršavanjem na ovom području, ali pokazuju nezadovoljstvo osposobljenosti tijekom studija na tom području
poteškoće u čitanju i pisanju, kompetencije, stavovi, cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Self assessment of teachers personal competencies working with children with reading and writing disabilities
nije evidentirano
difficulties in reading and writing, competence, attitudes, LLP
nije evidentirano
Podaci o prilogu
611-621.
2013.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Nikolić, Milena
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli
1986-9886
Podaci o skupu
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
poster
21.06.2013-23.06.2013
Split, Hrvatska