Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1012691

Kineziologija u obrazovnoj reformi


Prskalo, Ivan
Kineziologija u obrazovnoj reformi // Hrvatsko slovo, 25 (2019), 14-15 (pregledni rad, ostalo)


Naslov
Kineziologija u obrazovnoj reformi
(Kinesiology in Educational Reform)

Autori
Prskalo, Ivan

Izvornik
Hrvatsko slovo (1330-7371) 25 (2019); 14-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
Kurikul, tjelesna i zdravstvena kultura, kineziologija, reforma, vrsnoća
(Curriculum, physical and health culture, kinesiology, reform, excellence)

Sažetak
Reforma obrazovnog sustava, reforma znanosti, nužno mora biti zasnovana na znanstvenim kriterijima. Takva reforma mora uvažavati dosege svih dosadašnjih društvenih aktivnosti u tom smjeru. Egomanija koja često prati ovakve aktivnosti, uzrok je sindroma „prvog koraka“, koraka koji se ponavlja u nedogled zanemarujući sve dobre dosege do tad. Tradicija je uglavnom dobar temelj napretka, ali negiranje svoje kolijevke ne vodi nigdje. Hrvatsko društvo je uvučeno u politički motiviranu reformu kurikula i na žalost, jedino političari je iz nje mogu izvući i to na način prihvaćanja znanstvenih i stručnih kriterija. Tako da reforma znanosti, visokog obrazovanja i kurikula predstavlja isti proces, sa svim svojim nedostacima koji su istog izvora, negiranje jedine istine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Ivan Prskalo, (236980)