Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljate tvrtkom, a znate li marketing? (CROSBI ID 18073)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Ivan Novak Upravljate tvrtkom, a znate li marketing?. Zagreb: Adorami, 2019

Podaci o odgovornosti

Ivan Novak

Novak, Ivan

hrvatski

Upravljate tvrtkom, a znate li marketing?

Knjiga pristupa marketingu sa sasvim novom formom, inače neuobičajenoj za marketing, stavljajući neke poznate marketinške teme u nove okvire i na nova mjesta. Poglavlje „Značaj obrazovnih programa za poboljšanje poduzetničkog okruženja“ ističe važnost znanja i obrazovanja, a takvo obrazovanje predstavlja konkurentsku prednost. U poglavlju „Marketing - važnost primjene u poslovanju“, u početnim cjelinama se obrađuju dobro poznate teme globalizacije i općenito o marketingu, ali se obrađuju i teme koje se rijetko pojavljuju kao pod i/ili poglavlja. To su povijesni croquis razvoja marketinga, marketing kao poslovni koncept te osnovne značajke i viđenje marketinga kao najsveobuhvatnije poglavlje. To poglavlje obrađuje marketing kao poslovnu koncepciju koja obuhvaća koncepciju potražnje, koncepciju zadovoljenja potražnje, koncepciju proizvoda, koncepciju razmjene, koncepciju tržišta, koncepciju marketera te koncepciju profita. Koncepcija profita je posebno obrađena, a u fokusu joj je procjena profitnog potencijala tržišnog segmenta. Tekst također analizira marketing kao poslovnu funkciju putem identifikacije, anticipacije i anticipativnih očekivanja, te marketing kao ekonomski proces i znanstvenu disciplinu. Knjiga obrađuje i važnu temu za poduzetnike, a to je kreativnost kao uvjet opstanka poslovnih subjekta. Knjiga donosi i novi poslovni koncept izražen kroz integrativni marketing management. Posljednje poglavlje razrađuje pojam marke i vrijednost branda. Pojam robnog žiga se obrađuje tako što se čitatelja navodi na sasvim novi pristup shvaćanja pojmova žig, marka, trademark i brand. Vrijednost branda obrađena je najprije kroz uvod kojim se ističe važnost intelektualnog vlasništva odnosno nematerijalne, ali i materijalne imovine, a potom kroz vrijednost imovine, problematiku utvrđivanja vrijednosti te opis poznatih metoda, modela i pristupa vrednovanju branda.

marketing, koncepcija marketinga, profit, nematerijalna imovina, brand

Recenzenti: prof.dr.sc. Marijan Cingula prof.dr.sc. Darko Tipurić prof.dr.sc. Tihomir Vranešević

engleski

Running a firm, but do you know marketing?

nije evidentirano

marketing, marketing concept, profit, intangible assets, brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Adorami

2019.

978-953-95593-1-9

249

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija