Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj videoigara na socioemocionalni i kognitivni razvoj djece (CROSBI ID 427874)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Drokan, Ema Utjecaj videoigara na socioemocionalni i kognitivni razvoj djece / Pahić, Tea (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Drokan, Ema

Pahić, Tea

hrvatski

Utjecaj videoigara na socioemocionalni i kognitivni razvoj djece

U radu se govori o različitim utjecajima video igara na djecu, koji se manifestiraju kroz socioemocionalni i kognitivni razvoj te se važnost daje i pozitivnim i negativnim utjecajima video igara na te aspekte razvoja. Kako bi se bolje upoznale video igre i virtualan svijet općenito, opisuju se njihove karakteristike i specifičnosti te vrste video igara. Najveća posebnost video igara je u tome da igrač ima priliku upravljati situacijom na ekranu dok je kod drugih medija (televizija, radio) poprilično pasivan te je to jedna od karakteristika koja video igre čini tako popularnima među djecom. U poglavlju Pozitivan utjecaj na kognitivni razvoj navodi se kako video igre poboljšavaju brzinu, koncentraciju, usredotočenost, potiču misaone procese, asocijativno i hipotetičko mišljenje, pospješuju koordinaciju pokreta te da mogu biti jako dobra pomagala u edukaciji. Slijedi poglavlje Pozitivan utjecaj video igara na socioemocionalan razvoj djeteta u kojemu se raspravlja o empatiji, odnosno poistovjećivanju s avatarom na ekranu što djetetu omogućuje da u stvarnosti bolje razumije ljude oko sebe. Također se spominju nagrađivanje u video igrama, koje je motivator za dolaženje do cilja, i utjecaji video igara na snove. Poglavlje, koje uključuje negativne utjecaje video igara, objašnjava opsesivno igranje video igara odnosno ovisnost o video igrama te agresivnost koju akcijske video igre uzrokuju kod igrača. U zadnjem se poglavlju govori o trendu koji video igre bude među djecom te o idealiziranju likova iz video igara, što dovodi do iskrivljenja percepcije stvarnosti. Isto tako navodi se i pretilost koja se može javiti zbog sjedilačkog načina života, a koja kasnije sa sobom nosi rizik od oboljenja od različitih kardiovaskularnih bolesti.

video igre, utjecaji, kognitivni razvoj, socioemocionalni razvoj

nije evidentirano

engleski

Influence of video games on the socio-emotional and cognitive development of children

nije evidentirano

video games, effects, cognitive development, socioemotional development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25

28.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Psihologija