Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teachers' perception of gifted children (CROSBI ID 427871)

Ocjenski rad | diplomski rad

Toplek, Tajana Teachers' perception of gifted children / Pahić, Tea (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Toplek, Tajana

Pahić, Tea

engleski

Teachers' perception of gifted children

Darovita djeca, zbog specifičnih sposobnosti, vještina i znanja koja posjeduju, iziskuju pozornost i razumijevanje okoline. Ponekad je darovito dijete teško prepoznati, stoga su osobama koje rade djecom potrebne edukacije koje mogu uvelike olakšati identificiranje darovitog djeteta. Darovita djeca nisu kao njihovi vršnjaci, tj. ona posjeduju posebne interese i razmišljanja drugačija od njihovih vršnjaka. Stoga se javljaju i problemi u uspostavljanju socijalnih i emocionalnih odnosa, tj. takva djeca su često odbačena i izolirana u društvu vršnjaka. Darovitom djetetu će biti dosadno pratiti uobičajeni školski program i sadržaje, pa bi takvom djetetu trebalo omogućiti drugačije obrazovanje koje će biti u skladu s njegovim sposobnostima i interesima. U suprotnom, njegova se darovitost i talent neće optimalno razviti. U sklopu ovog diplomskog rada je i provedeno istraživanje kojem je cilj bilo ispitati učiteljsku percepciju o darovitoj djeci, tj. imaju li teškoće u prepoznavanju darovitog djeteta i znaju li koje su osobine specifične upravo za darovito dijete, jesu li se ikad susreli s darovitim djetetom i jesu li ikad radili s njime, te kakvi su njihovi stavovi i iskustva. Ispitivanjem je utvrđeno da se učitelji ne smatraju dovoljno kompetentnima za rad s darovitim učenicima, ali imaju pozitivne stavove prema obrazovanju darovitih. Iz ovog proizlazi da je početna hipoteza djelomično opravdana. Hipoteza da učitelji s više godina radnog staža, oni koji su se u radu susreli s većim brojem darovite djece te oni koji su imali edukacije o darovitoj djeci iskazuju bolje prepoznavanje znakova darovitosti, u ovom istraživanju nije opravdana, vjerojatno zbog premalog broja ispitanika.

child, talent, school, identification of a talented child

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

05.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Psihologija