Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole (CROSBI ID 427869)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kresinger, Elena Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole / Pahić, Tea (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Kresinger, Elena

Pahić, Tea

hrvatski

Pamćenje i korištenje mnemotehnika kod djece 2. i 4. razreda osnovne škole

Pamćenje ima neopisivo važnu ulogu u životu svakog pojedinca. Osim što služi za prisjećanje stvari iz prošlosti, ono usmjerava svakog čovjeka, pomaže mu u svakodnevnom funkcioniranju i radu, te omogućuje povezivanje s njegovom okolinom i dragim ljudima. Za svaki uspjeh u školi ili na bilo kojem drugom području ljudskog života zaslužno je upravo pamćenje. Iako je njegova važnost toliko snažna, često se događa da ljudi ne iskorištavaju sve mogućnosti koje ono nudi. Pamćenje je moguće poboljšati i razviti pomoću mnogobrojnih mnemotehnika, a upravo se njihovim korištenjem stvara mogućnost bržeg, lakšeg i učinkovitijeg učenja činjenica, formula, informacija i sl. Mnemotehnikama se na maštovit i zabavan način gradivo nastoji usaditi u pamćenje, a upravo zato korisno ih je koristiti i u nižim razredima osnovne škole. Osim što pomažu brže i lakše naučiti određene sadržaje, mnemotehnike razvijaju maštu, kreativnost i moć asociranja. U sklopu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje s ciljem da se ispita pamte li učenici četvrtog razreda bolje nego učenici drugog razreda, te pomažu li mnemotehnike boljem pamćenju učenika drugog i četvrtog razreda. U ispitivanju je sudjelovao 31 učenik Osnovne škole Nedelišće. Rezultati su pokazali da učenici četvrtog razreda pamte bolje nego učenici drugog razreda, međutim rezultati su pokazali da korištenje mnemotehnika nije doprinijelo boljem zapamćivanju učenika drugog i četvrtog razreda.

pamćenje, mnemotehnike, djeca

nije evidentirano

engleski

Memory and use of mnemonics in 2nd and 4th grade primary school children

nije evidentirano

memory, mnemonics, children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

19.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Psihologija