Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing usluga riječkih muzeja (CROSBI ID 427824)

Ocjenski rad | diplomski rad

Cvetinović, Emanuela Marketing usluga riječkih muzeja / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); ZAGREB, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Cvetinović, Emanuela

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing usluga riječkih muzeja

Tradicionalnu ulogu muzeja kao mjesta kulture, zamijenila je suvremena uloga koja predstavlja muzej kao mjesto integrirane zabave. Sukladno tome, usluge suvremenih muzeja nisu više isključivo samo edukacija i izlaganje eksponata već i virtualni obilasci, digitalno- interaktivni sadržaji, glazbena događanja, mobilne aplikacije i ugostiteljski sadržaji. Ujedno, profil posjetitelja se promijenio i oni danas od muzeja očekuju aktivno sudjelovanje u kreiranju usluga. Cilj ovog rada bilo je istražiti i potaknuti razumijevanje marketinga usluga u kontekstu muzeja. Provedenim primarnim istraživanjem, cilj je bio istražiti: a) razinu upoznatosti s marketingom usluga i njegovu primjenu u riječkim muzejima, b) nude li se (ako da, koje i kakve) dodatne usluge osim izloženih eksponata u riječkim muzejima c) mišljenja i stavove ključnih osoba zaposlenih u riječkim muzejima o trendovima u marketingu usluga muzeja. Podatci za izradu teorijskog dijela prikupljeni su iz sekundarnih izvora, odnosno znanstvenih i stručnih članaka te knjiga stranih i domaćih autora. Pretraživanjem internetskih stranica, društvenih mreža i promotivnih materijala muzeja grada Rijeke prikupljeni su podatci za opisivanje usluga riječkih muzeja. Ostali potrebni podatci prikupljeni su primarnim kvalitativnim istraživanjem, tehnikom dubinskog intervjua kojim su ispitana mišljenja i stajališta svih (pet) ključnih osoba o marketingu usluga riječkih muzeja i trendovima u marketingu usluga muzeja. Dobiveni rezultati uspoređeni s onima iz istraživanja koje je 2013. provela Komarac u zagrebačkim muzejima. Najvažniji prijedlozi za poboljšanje marketinga usluga riječkih muzeja jesu detaljnija provedba analize potreba, želja i preferencija posjetitelja s ciljem prilagodbe postojećih programa i mogućnošću kreiranja novih, specijaliziranih programa određenim segmentima, rješavanje problema signalizacije i odnosa s Turističkom zajednicom grada Rijeke, mogućnost davanja prostora suvenirnice u najam i ukidanje cijena ulaznica ili mogućnost uvođenja članarina.

Marketing usluga muzeja, marketing muzeja, trendovi u marketingu usluga

nije evidentirano

engleski

Marketing services of Rijeka museums

nije evidentirano

Marketing of museum services, museum marketing, services marketing trends

nije evidentirano

Podaci o izdanju

78

03.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

ZAGREB

Povezanost rada

Ekonomija