Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1012045

Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi


Majdenić, Valentina; Belcar, Ana-Marija
Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi // Lingua Montenegrina, 1 (2018), 21; 333-358 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1012045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi
(Appropriateness of Daily Television Content for School-age Children)

Autori
Majdenić, Valentina ; Belcar, Ana-Marija

Izvornik
Lingua Montenegrina (1800-7007) 1 (2018), 21; 333-358

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
televizija, primjerenost, mediji, televizijski sadržaja
(television, appropriateness, media, television content)

Sažetak
Svijet u kojem živimo pruža nam mogućnost pristupanja informacijama i izvan okvira naše zajednice i kulture. Mediji obilježavaju današnjicu i svojom prisutnošću izazivaju zanimanje brojnih stručnjaka te tako sve više postaju predmetom istraživanja. Televizija, kao jedan od vodećih medija, ima vrlo važnu ulogu u našoj suvremenoj kulturi. Od svog otkrića temeljito je izmijenila život zajednice. Ona je zbog svojih snažnih audio-vizualnih efekata jedan od najutjecajnijih sredstava masovne komunikacije. Njezina dinamična sinteza filma, radio-emisije, fotografije, crteža i sheme teksta privlačna je većini ljudi današnjice, a izrazito djeci i mladima. Ovaj rad rezultat je provedenog istraživanja kojim se ispitivala primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi. U skladu s analizom televizijskih programa i rezultatima dosadašnjih istraživanja, postavljeni su problemi i hipoteze istraživanja. Provedenim se istraživanjem, također, ispitalo kako djeca najradije provode svoje slobodno vrijeme, koliko dnevno vremena provedu ispred televizora, s kime ga najradije gledaju te kakva su njihova mišljenja o sadržaju televizijskih programa. Istraživanje je provedeno u prosincu 2017. godine. U istraživanju je sudjelovalo 85 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda Osnovne škole Matije Petra Katančića u Valpovu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Valentina Majdenić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Majdenić, Valentina; Belcar, Ana-Marija
Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi // Lingua Montenegrina, 1 (2018), 21; 333-358 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Majdenić, V. & Belcar, A. (2018) Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi. Lingua Montenegrina, 1 (21), 333-358.
@article{article, year = {2018}, pages = {333-358}, keywords = {televizija, primjerenost, mediji, televizijski sadr\v{z}aja}, journal = {Lingua Montenegrina}, volume = {1}, number = {21}, issn = {1800-7007}, title = {Primjerenost dnevnih televizijskih sadr\v{z}aja djeci mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {televizija, primjerenost, mediji, televizijski sadr\v{z}aja} }
@article{article, year = {2018}, pages = {333-358}, keywords = {television, appropriateness, media, television content}, journal = {Lingua Montenegrina}, volume = {1}, number = {21}, issn = {1800-7007}, title = {Appropriateness of Daily Television Content for School-age Children}, keyword = {television, appropriateness, media, television content} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font