Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi (CROSBI ID 267411)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Majdenić, Valentina ; Belcar, Ana-Marija Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi // Lingua Montenegrina, 1 (2018), 21; 333-358

Podaci o odgovornosti

Majdenić, Valentina ; Belcar, Ana-Marija

hrvatski

Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi

Svijet u kojem živimo pruža nam mogućnost pristupanja informacijama i izvan okvira naše zajednice i kulture. Mediji obilježavaju današnjicu i svojom prisutnošću izazivaju zanimanje brojnih stručnjaka te tako sve više postaju predmetom istraživanja. Televizija, kao jedan od vodećih medija, ima vrlo važnu ulogu u našoj suvremenoj kulturi. Od svog otkrića temeljito je izmijenila život zajednice. Ona je zbog svojih snažnih audio-vizualnih efekata jedan od najutjecajnijih sredstava masovne komunikacije. Njezina dinamična sinteza filma, radio-emisije, fotografije, crteža i sheme teksta privlačna je većini ljudi današnjice, a izrazito djeci i mladima. Ovaj rad rezultat je provedenog istraživanja kojim se ispitivala primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi. U skladu s analizom televizijskih programa i rezultatima dosadašnjih istraživanja, postavljeni su problemi i hipoteze istraživanja. Provedenim se istraživanjem, također, ispitalo kako djeca najradije provode svoje slobodno vrijeme, koliko dnevno vremena provedu ispred televizora, s kime ga najradije gledaju te kakva su njihova mišljenja o sadržaju televizijskih programa. Istraživanje je provedeno u prosincu 2017. godine. U istraživanju je sudjelovalo 85 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda Osnovne škole Matije Petra Katančića u Valpovu.

televizija, primjerenost, mediji, televizijski sadržaja

nije evidentirano

engleski

Appropriateness of Daily Television Content for School-age Children

nije evidentirano

television, appropriateness, media, television content

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (21)

2018.

333-358

objavljeno

1800-7007

Povezanost rada

Filologija