Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi (CROSBI ID 267411)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Majdenić, Valentina ; Belcar, Ana-Marija
hrvatski
Primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi
Svijet u kojem živimo pruža nam mogućnost pristupanja informacijama i izvan okvira naše zajednice i kulture. Mediji obilježavaju današnjicu i svojom prisutnošću izazivaju zanimanje brojnih stručnjaka te tako sve više postaju predmetom istraživanja. Televizija, kao jedan od vodećih medija, ima vrlo važnu ulogu u našoj suvremenoj kulturi. Od svog otkrića temeljito je izmijenila život zajednice. Ona je zbog svojih snažnih audio-vizualnih efekata jedan od najutjecajnijih sredstava masovne komunikacije. Njezina dinamična sinteza filma, radio-emisije, fotografije, crteža i sheme teksta privlačna je većini ljudi današnjice, a izrazito djeci i mladima. Ovaj rad rezultat je provedenog istraživanja kojim se ispitivala primjerenost dnevnih televizijskih sadržaja djeci mlađe školske dobi. U skladu s analizom televizijskih programa i rezultatima dosadašnjih istraživanja, postavljeni su problemi i hipoteze istraživanja. Provedenim se istraživanjem, također, ispitalo kako djeca najradije provode svoje slobodno vrijeme, koliko dnevno vremena provedu ispred televizora, s kime ga najradije gledaju te kakva su njihova mišljenja o sadržaju televizijskih programa. Istraživanje je provedeno u prosincu 2017. godine. U istraživanju je sudjelovalo 85 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda Osnovne škole Matije Petra Katančića u Valpovu.
televizija, primjerenost, mediji, televizijski sadržaja
nije evidentirano
engleski
Appropriateness of Daily Television Content for School-age Children
nije evidentirano
television, appropriateness, media, television content
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Filologija