Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika (CROSBI ID 64460)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Burušić, Josip ; Šakić Velić, Marija
hrvatski
Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika
U poglavlju su izneseni pristupi određenju darovitosti i talentiranosti, prikazani su, objašnjenji i uspoređeni svi dominantni modeli i teorije darovitosti, prikazana je iz različitih perspektiva (teorijske, konceptualne, provedbene) uporabljivost pojedinih teorijskih modela darovitosti u obrazovnoj praksi kada je riječ o identifikacija darovitih. Posebno je analizirana mogućnost identifikacije darovitih i talentiranih u STEM području. U poglavlju su sistematizirana, prikazana i analizirana iskustva obrazovnih sustava pojedinih zemalja kada je riječ o identifikaciji STEM darovitih i talentiranih učenika. Detaljno je prikazan razvijeni jedinstveni model STEM darovitih i talentiranih učenika koji je testiran kroz sveobuhvatan proces empirijske identifikacije učenika, te su testirani dosezi razvijenog modela.
STEM, daroviti učenici, određenje darovitosti, identifikacija,
nije evidentirano
engleski
Conceptions of Giftedness and Identification of STEM Gifted and Talented students
nije evidentirano
STEM, gifted students, Conceptions of Giftedness, identification
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-48.
objavljeno
Podaci o knjizi
STEM DAROVITI I TALENTIRANI UČENICI: identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje
Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna
Zagreb: Alfa
2019.
978-953-364-102-7