Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika (CROSBI ID 64460)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Burušić, Josip ; Šakić Velić, Marija Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika // STEM DAROVITI I TALENTIRANI UČENICI: identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje / Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna (ur.). Zagreb: Alfa, 2019. str. 15-48

Podaci o odgovornosti

Burušić, Josip ; Šakić Velić, Marija

hrvatski

Određenje darovitosti i identifikacija STEM darovitih i talentiranih učenika

U poglavlju su izneseni pristupi određenju darovitosti i talentiranosti, prikazani su, objašnjenji i uspoređeni svi dominantni modeli i teorije darovitosti, prikazana je iz različitih perspektiva (teorijske, konceptualne, provedbene) uporabljivost pojedinih teorijskih modela darovitosti u obrazovnoj praksi kada je riječ o identifikacija darovitih. Posebno je analizirana mogućnost identifikacije darovitih i talentiranih u STEM području. U poglavlju su sistematizirana, prikazana i analizirana iskustva obrazovnih sustava pojedinih zemalja kada je riječ o identifikaciji STEM darovitih i talentiranih učenika. Detaljno je prikazan razvijeni jedinstveni model STEM darovitih i talentiranih učenika koji je testiran kroz sveobuhvatan proces empirijske identifikacije učenika, te su testirani dosezi razvijenog modela.

STEM, daroviti učenici, određenje darovitosti, identifikacija,

nije evidentirano

engleski

Conceptions of Giftedness and Identification of STEM Gifted and Talented students

nije evidentirano

STEM, gifted students, Conceptions of Giftedness, identification

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-48.

objavljeno

Podaci o knjizi

STEM DAROVITI I TALENTIRANI UČENICI: identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje

Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna

Zagreb: Alfa

2019.

978-953-364-102-7

Povezanost rada

Psihologija, Obrazovne znanosti