Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korektivna povratna informacija u poučavanju materinskoga jezika (CROSBI ID 267391)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bićanić, Jasna ; Opašić, Maja Korektivna povratna informacija u poučavanju materinskoga jezika // Metodički vidici, 10 (2019), 10; 13-31

Podaci o odgovornosti

Bićanić, Jasna ; Opašić, Maja

hrvatski

Korektivna povratna informacija u poučavanju materinskoga jezika

Ispravljanje učeničkih pogrešaka jedna je od tema o kojima se najčešće raspravlja u vezi s poučavanjem i učenjem materinskoga i inoga jezika. Budući da u poučavanju hrvatskoga kao materinskoga jezika izostaju sustavna istraživanja učenikova odgovora na učiteljevu korektivnu povratnu informaciju u pisanim radovima, u središtu je ovoga rada učenički doživljaj učiteljeve korektivne povratne informacije i njezina učinkovitost. Istraživanje je pokazalo da se korektivna povratna informacija primjenjuje u školskoj zadaći ispitanika te da su ispitanici svjesni pojedinih namjernih postupaka učitelja u vezi s njihovim pogreškama u školskim zadaćama. Ispitanici najčešće prepoznaju korektorske znakove i opisni komentar kao tipove korektivne povratne informacije. Istraživanje je pokazalo da ispitanici, ako još ne vladaju pojedinom jezičnom jedinicom, sustavno griješe u pisanju ispravka, neovisno o primijenjenom tipu korektivne povratne informacije. Ipak, češće pišu normativne oblike uz izravno ispravljanje, dok im je podjednako teško uz korektorske znakove i opisni komentar. Ti rezultati upućuju na važnost ovladavanja pojedinom jezičnom jedinicom kao preduvjetu točnog ispravljanja uz bilo koji tip korektivne povratne informacije.

korektivna povratna informacija, ispravljanje pogrešaka, pisani radovi, školska zadaća, učenik

nije evidentirano

engleski

CORRECTIVE FEEDBACK IN MOTHER TONGUE TEACHING

nije evidentirano

corrective feedback, error correction, written assignments, school assignment, student

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (10)

2019.

13-31

objavljeno

2217-415X

2334-7465

Povezanost rada

Filologija