Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Što i kako poučavamo kad poučavamo kulturu (CROSBI ID 64452)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Udier, Sanda Lucija ; Gulešić Machata, Milvia Što i kako poučavamo kad poučavamo kulturu // Komparativnoslavističke lingvokulturalne teme / Pintarić, Neda ; Čagalj, Ivana ; Vidović Bolt, Ivana (ur.). Zagreb: Srednja Europa, 2019. str. 377-384

Podaci o odgovornosti

Udier, Sanda Lucija ; Gulešić Machata, Milvia

hrvatski

Što i kako poučavamo kad poučavamo kulturu

U suvremenome glotodidaktičkome kontekstu ne treba posebno dokazivati da je u sklopu poučavanja inoga jezika potrebno poučavati i kulturu zemlje u kojoj se govori tim jezikom. Standardi na temelju kojih se izrađuju udžbenici za poučavanje inih jezika nalažu da kultura bude integralna sastavnica nastavnih sadržaja. Udžbenici za poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika (HIJ-a) ne izuzimaju se iz toga, a poučavanje kulture u nastavi HIJ-a dobilo je i svoju znanstvenu refleksiju. Međutim malo poučavatelja inih jezika moglo bi odgovoriti na pitanje što je zapravo kultura koja se poučava kao dio jezične nastave. Razlog tomu nalazi se u činjenici što definiranje kulture izlazi iz granica glotodidaktike, a definicije kulture nastale u sklopu društvenih teorija brojne su i složene te za poučavanje inoga jezika samo dijelom relevantne. U radu će se navesti glavne odrednice kulture kao nastavnoga sadržaja u poučavanju inih jezika te prikazati moguć model poučavanja kulture u nastavi HIJ-a.

hrvatski kao ini jezik, kultura, vertikalno-spiralni pristup

nije evidentirano

engleski

What do we teach when we teach culture, and how we do that

nije evidentirano

Croatian as a foreign and second language, culture, vertical-spiral approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

377-384.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komparativnoslavističke lingvokulturalne teme

Pintarić, Neda ; Čagalj, Ivana ; Vidović Bolt, Ivana

Zagreb: Srednja Europa

2019.

978-953-8281-04-4

Povezanost rada

Filologija