Što i kako poučavamo kad poučavamo kulturu (CROSBI ID 64452)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Udier, Sanda Lucija ; Gulešić Machata, Milvia
hrvatski
Što i kako poučavamo kad poučavamo kulturu
U suvremenome glotodidaktičkome kontekstu ne treba posebno dokazivati da je u sklopu poučavanja inoga jezika potrebno poučavati i kulturu zemlje u kojoj se govori tim jezikom. Standardi na temelju kojih se izrađuju udžbenici za poučavanje inih jezika nalažu da kultura bude integralna sastavnica nastavnih sadržaja. Udžbenici za poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika (HIJ-a) ne izuzimaju se iz toga, a poučavanje kulture u nastavi HIJ-a dobilo je i svoju znanstvenu refleksiju. Međutim malo poučavatelja inih jezika moglo bi odgovoriti na pitanje što je zapravo kultura koja se poučava kao dio jezične nastave. Razlog tomu nalazi se u činjenici što definiranje kulture izlazi iz granica glotodidaktike, a definicije kulture nastale u sklopu društvenih teorija brojne su i složene te za poučavanje inoga jezika samo dijelom relevantne. U radu će se navesti glavne odrednice kulture kao nastavnoga sadržaja u poučavanju inih jezika te prikazati moguć model poučavanja kulture u nastavi HIJ-a.
hrvatski kao ini jezik, kultura, vertikalno-spiralni pristup
nije evidentirano
engleski
What do we teach when we teach culture, and how we do that
nije evidentirano
Croatian as a foreign and second language, culture, vertical-spiral approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
377-384.
objavljeno
Podaci o knjizi
Komparativnoslavističke lingvokulturalne teme
Pintarić, Neda ; Čagalj, Ivana ; Vidović Bolt, Ivana
Zagreb: Srednja Europa
2019.
978-953-8281-04-4