Aktivnosti izvođenja glazbe u nastavi Glazbene kulture (CROSBI ID 427682)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Liščić, Zrinka
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Aktivnosti izvođenja glazbe u nastavi Glazbene kulture
U nastavi Glazbene kulture, vještine i znanja se stječu pomoću različitih glazbenih aktivnosti. Aktivnosti izvođenja glazbe u nastavi Glazbene kulture su pjevanje, sviranje, glazbene igre, glazbeno stvaralaštvo i ples/pokret uz glazbu. Svaka aktivnost sadrži određene čimbenike koji pospješuju razvoj djeteta, kao i stvaranje kritičkog mišljenja. Usporedivši Nastavni plan i program za osnovnu školu iz 2006. godine i Kurikulum nastavnog predmeta Glazbena kultura za osnovne škole iz 2019. godine zaključujemo da je slušanje i upoznavanje glazbe središnja aktivnost, tj. domena nastave Glazbene kulture. Otvorenost nastave, tj. otvoreni kurikulum pruža mogućnost učitelju stavljanja naglaska na neku od izvođačkih glazbenih aktivnosti (pjevanje, sviranje, glazbene igre, glazbeno stvaralaštvo, pokret uz glazbu) s obzirom na specifičnost razrednog odjela. Svaka od aktivnosti odnosno domena bitna je za razvoj glazbenih i kognitivnih sposobnosti, stjecanje emocionalnih i društvenih vještina kao i razvoj kritičkog mišljenja učenika. Cilj rada je prikazati svaku od aktivnosti izvođenja glazbe, tj. njihove prednosti i nedostatke.
Glazbena kultura, glazbene aktivnosti, pjevanje, sviranje, glazbene igre, glazbeno stvaralaštvo, ples/pokret uz glazbu
nije evidentirano
engleski
The activity of performing music in music lessons
nije evidentirano
Music lessons, musical activities, singing, playing, musical games, musical creativity, dance/movement with music
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
10.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek