Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije usvajanja vokabulara u ovladavanju ukrajinskim jezikom (CROSBI ID 427664)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jukić, Marija Strategije usvajanja vokabulara u ovladavanju ukrajinskim jezikom / Fuderer, Tetyana ; Jajić Novogradec, Marina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Jukić, Marija

Fuderer, Tetyana ; Jajić Novogradec, Marina

hrvatski

Strategije usvajanja vokabulara u ovladavanju ukrajinskim jezikom

Na temelju istraživanja, provedenog među studentima ukrajinskog jezika i književnosti pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, prikazana je učestalost korištenja raznih strategija usvajanja vokabulara ukrajinskog jezika. Ispitanici su ispunjavali upitnik gdje su prema Likertovoj skali izražavali koliko često koriste pojedine strategije usvajanja vokabulara. Upitnik se sastojao od demografskih pitanja i 27 tvrdnji, a temeljen je na upitnicima V. Pavičić Takač (2008) te N. Schmitt i D. Schmitt (1993). Rezultati istraživanja su pokazali kako se studenti koriste strategijama. Najčešće korištena strategija je prijevod na hrvatski jezik, a druga po učestalosti korištenja je strategija uporaba sinonima, što implicira da studenti ukrajinistike uče s razumijevanjem te sjedinjuju novo leksičko znanje s postojećim, već usvojenim. Korištenje strategija usvajanja vokabulara može pomoći učenicima da budu samostalniji pri ovladavanju stranim jezikom, a nastavnicima jezika može poslužiti kao instrument koji bi im pomogao u poučavanju stranog jezika.

ukrajinski kao strani jezik ; strategije usvajanja vokabulara ; ovladavanje stranim jezikom ; poučavanje stranog jezika

nije evidentirano

engleski

Vocabulary Learning Strategies in the Ukrainian Language Acquisition

nije evidentirano

Ukrainian as a second / foreign language ; vocabulary learning strategies ; second language acquisition ; foreign language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

10.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija