Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata (CROSBI ID 427659)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mršić, Katarina Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata / Batarelo Kokić, Ivana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Mršić, Katarina

Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata

Svjedoci smo sve većeg broja ljudi koji se zbog rata i neimaštine, te drugih socijalnih razloga sele u Europu. Europska Unija ima zadaću da zajedno sa svojim tijelima i predstavnicima pomogne tim ljudima u integraciji u novo društvo. Integracija se misli postići prvenstveno obrazovanjem i učenjem jezika zemlje. Potiče se smanjivanje predrasuda prema migrantima i prema različitom. Zbog toga se potiče što ranije uključivanje u odgojno obrazovni sustav kako bi se naučile poštivati kulturne razlike i da se migranti što uspješnije integriraju u zajednicu. U ovom istraživanju se pokušalo saznati koji su stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata. Istraživanje se provodilo na području Imotske krajine te grada Splita, a dovelo je do zaključaka da postoje razlike u stavovima s obzirom na spol, radno iskustvo, ustanovu rada te mjesto življenja.

migracija ; učenici migranti ; integracija ; stavovi profesora

nije evidentirano

engleski

Teachers' Attitudes Toward Inclusion of Migrant Students

nije evidentirano

migration ; migrant students ; integration ; teachers’ attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

08.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija