Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata (CROSBI ID 427659)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mršić, Katarina
Batarelo Kokić, Ivana
hrvatski
Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata
Svjedoci smo sve većeg broja ljudi koji se zbog rata i neimaštine, te drugih socijalnih razloga sele u Europu. Europska Unija ima zadaću da zajedno sa svojim tijelima i predstavnicima pomogne tim ljudima u integraciji u novo društvo. Integracija se misli postići prvenstveno obrazovanjem i učenjem jezika zemlje. Potiče se smanjivanje predrasuda prema migrantima i prema različitom. Zbog toga se potiče što ranije uključivanje u odgojno obrazovni sustav kako bi se naučile poštivati kulturne razlike i da se migranti što uspješnije integriraju u zajednicu. U ovom istraživanju se pokušalo saznati koji su stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji učenika migranata. Istraživanje se provodilo na području Imotske krajine te grada Splita, a dovelo je do zaključaka da postoje razlike u stavovima s obzirom na spol, radno iskustvo, ustanovu rada te mjesto življenja.
migracija ; učenici migranti ; integracija ; stavovi profesora
nije evidentirano
engleski
Teachers' Attitudes Toward Inclusion of Migrant Students
nije evidentirano
migration ; migrant students ; integration ; teachers’ attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
08.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split