Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja (CROSBI ID 64432)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bagarić Medve, Vesna ; Truck-Biljan, Ninočka
hrvatski
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja
Poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja u stranome jeziku uključuju niz kompetencija kojima trebaju ovladati budući nastavnici stranoga jezika. U ovome se radu prikazuju rezultati studije u okviru koje se nastojalo utvrditi u kojoj se mjeri studenti diplomskoga studija njemačkoga i/ili engleskoga jezika i književnosti nastavničkoga smjera (N=293) na Filozofskom fakultetu u Osijeku osjećaju kompetentnima poučavati i procjenjivati vještinu pisanja u jezicima koje studiraju. Kao instrument za samoprocjenu kompetencija upotrijebljen je „Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika“ (EPONAJ) (Newby, Allan, Fenner, Jones, Komorowska i Soghikyan, 2007.). Rezultati kvantitativnih analiza prikupljenih podataka pokazali su da student- budući nastavnici relativno visoko procjenjuju svoje kompetencije za poučavanje i tek nešto nie za procjenjivanje vještine pisanja u njemačkom/engleskom kao stranome jeziku.
pisanje, strani jezik, budući nastavnici, kompetencije, samoprocjena
nije evidentirano
engleski
Self-assessment of student teachers´ competences to teach and assess writing in a foreign language
nije evidentirano
writing, foreign language, student teachers, competences, self-assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
317-328.
objavljeno
Podaci o knjizi
U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2018.
978-953-6965-72-4