Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1011219

Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja


Bagarić Medve, Vesna i Truck-Biljan, Ninočka
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja // U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za Odgojne i obrazovne znanosti, 2018. str. 317-328 doi:UDK 371.12:81.243


Naslov
Samoprocjena kompetencija budućih nastavnika stranoga jezika za poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja
(Self-assessment of student teachers´ competences to teach and assess writing in a foreign language)

Autori
Bagarić Medve, Vesna i Truck-Biljan, Ninočka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
U jezik uronjeni: Zbornik posvećen Ireni Vodopiji

Urednik/ci
Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina

Izdavač
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za Odgojne i obrazovne znanosti

Grad
Osijek

Godina
2018

Raspon stranica
317-328

ISBN
978-953-6965-72-4

Ključne riječi
Pisanje, strani jezik, budući nastavnici, kompetencije, samoprocjena
(Writing, foreign language, student teachers, competences, self-assessment)

Sažetak
Poučavanje i procjenjivanje vještine pisanja u stranome jeziku uključuju niz kompetencija kojima trebaju ovladati budući nastavnici stranoga jezika. U ovome se radu prikazuju rezultati studije u okviru koje se nastojalo utvrditi u kojoj se mjeri studenti diplomskoga studija njemačkoga i/ili engleskoga jezika i književnosti nastavničkoga smjera (N=293) na Filozofskom fakultetu u Osijeku osjećaju kompetentnima poučavati i procjenjivati vještinu pisanja u jezicima koje studiraju. Kao instrument za samoprocjenu kompetencija upotrijebljen je „Europski portfolio za obrazovanje nastavnika jezika“ (EPONAJ) (Newby, Allan, Fenner, Jones, Komorowska i Soghikyan, 2007.). Rezultati kvantitativnih analiza prikupljenih podataka pokazali su da student- budući nastavnici relativno visoko procjenjuju svoje kompetencije za poučavanje i tek nešto nie za procjenjivanje vještine pisanja u njemačkom/engleskom kao stranome jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Vesna Bagarić Medve, (245640)

Citati