Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti korelacije predmeta Glazbene kulture s ostalim predmetima u primarnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 427648)

Ocjenski rad | diplomski rad

Beloševoić, Ida Mogućnosti korelacije predmeta Glazbene kulture s ostalim predmetima u primarnom odgoju i obrazovanju / dr.sc. Jelena Blašković (mentor); Petrinja, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Beloševoić, Ida

dr.sc. Jelena Blašković

hrvatski

Mogućnosti korelacije predmeta Glazbene kulture s ostalim predmetima u primarnom odgoju i obrazovanju

Glazbena kultura nastavni je predmet koji se u odgojno – obrazovnom procesu provodi jednom tjedno. Nastava Glazbene kulture sastoji se od četiri područja, a to su: pjevanje, sviranje, slušanje te glazbeno stvaralaštvo. Predmet Glazbena kultura zbog širine i sadržaja moguće je povezivati s ostalim predmetima koji se izvode u primarnom odgju i obrazovanju Korelacija, kao funkcionalno povezivanje nastavnih sadržaja različitih predmeta, doprinosi dinamičnosti, zanimljivosti i kvaliteti nastvanog procesa. U radu se istražuje povezivanje sadržaja predmeta Glazbene kulture sa sadržajima ostalih predmeta u primarnom odgoju i obrzaovanju. Istraživanje je provedeno u školskoj godini 2018./2019. na uzorku od sto učitelja (N=100) s područja cijele Republike Hrvatske. Cilj istraživanja bio je ispitati mišljenja i stavove učitelja o povezivanju sadržaja predmeta Glazbene kulture sa sadržajima ostalih predmeta te na koji način i u kojoj mjeri oni povezuju sadržaje predmeta Glazbene kulture s ostalim predmetima. Istraživanje je pokazalo kako učitelji češće povezuju Glazbenu kulturu sa srodnim predmetima poput Likovne kulture. Ispitanici smatraju primjenu korelacije bitnom sastavnicom u nastavi jer ona učenike potiče na logičko zaključivanje, razmišljanje i zapažanje ; povećava želju, volju i motivaciju za radom ; usmjerava ih i navodi na proširivanje već stečenoga znanja. Učitelji primjenjuju korelaciju i tako čine nastavu kvalitetnijom. Neki učitelji ju primjenjuju rjeđe zbog nedostatka vremena ili nedovoljno dobro razvijene kreativnosti za osmišljavanje takvih nastavih sati, no ipak korelaciju smatraju važnom i primjenjuju je kada god je to moguće.

glazbena nastava, korelacija, primarni odgoj i obrazovanje, učitelji, istraživanje

nije evidentirano

engleski

The possibilities for correlating Music with other subjects in primary education

nije evidentirano

correlation, music teaching, primary education, research, teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

10.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Petrinja

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija