Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost glazbenih preferencija učenika četvrtih razreda osnovne škole sa sociodemografskim faktorima (CROSBI ID 427647)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petračić, Marija Povezanost glazbenih preferencija učenika četvrtih razreda osnovne škole sa sociodemografskim faktorima / dr.sc. Jelena Blašković (mentor); Petrinja, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Petračić, Marija

dr.sc. Jelena Blašković

hrvatski

Povezanost glazbenih preferencija učenika četvrtih razreda osnovne škole sa sociodemografskim faktorima

U ovome radu istražene su glazbene preferencije učenika četvrtih razreda osnovne škole s obzirom na stručnu spremu roditelja, spol, uspjeh na kraju trećeg razreda te ruralnu i gradsku sredinu. Prije prikaza rezultata istraživanja, u teorijskom dijelu je objašnjen pojam preferencija, te su navedeni i objašnjeni čimbenici koji najčešće mogu utjecati na preferencije kod ljudi. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2019. godine u tri osnovne škole na uzorku od 128 učenika. U istraživanju je primijenjen anketni upitnik za učenike u sklopu kojega se nalazio auditivni dio upitnika s dvanaest različitih glazbenih primjera koje su ispitanici procjenjivali na skali likertovoga tipa. Jedan upitnik su ispunjavali roditelji djece gdje su označavali razinu svoje stručne spreme. Rezultati istraživanja pokazuju da postoje određene razlike među učenicima s obzirom na navedene čimbenike. Rezultati su također Pokazalo se kako većina učenika bez obzira na spomenute čimbenike, preferira stranu pop i elektronsku glazbu. Klasična/umjetnička glazba se također nalazi na visokom mjestu po učeničkim preferencijama, dok je domaća hip-hop glazba ocijenjena najlošije od strane svih učenika. Prema rezultatima ovog istraživanja na iskazane preferencije učenika četvrtih razreda osobito utječu poznatost glazbe, ritam, melodija, ubrzan tempo, glasna izvedba, engleski jezik te vedar i živahan karakter glazbenih primjera.

glazbene preferencije, stručna sprema roditelja, spol, uspjeh, ruralna/gradska sredina

nije evidentirano

engleski

Correlation between the musical preferences of the fourth grade elementary school pupils with sociodemographic factors

nije evidentirano

: musical preferences, education of parents, sex, success, rural / urban environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

10.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Petrinja

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti