Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upotreba informacijsko-komunikacijsko tehnologije u nastavi Glazbene kulture u primarnom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 427646)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mlakar, Tena Upotreba informacijsko-komunikacijsko tehnologije u nastavi Glazbene kulture u primarnom odgoju i obrazovanju / dr.sc. Jelena Blašković (mentor); izv. prof. dr. sc. Mario Dumančić (neposredni voditelj). Petrinja, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Mlakar, Tena

dr.sc. Jelena Blašković

izv. prof. dr. sc. Mario Dumančić

hrvatski

Upotreba informacijsko-komunikacijsko tehnologije u nastavi Glazbene kulture u primarnom odgoju i obrazovanju

Informacijsko-komunikacijska tehnologija sveprisutna je u životu. Važan je segment u procesu odgoja i obrazovanja, čiji razvoj utječe i na vrste učenja. S obzirom na neprestani tehnološki napredak cilj je rada implementirati inovativni glazbeni program Glazbena mučkalica u nastavu Glazbene kulture u prva tri razreda osnovne škole. Program je koncipiran na način da se jednostavnim i zanimljivim zadatcima s pomoću računalnog programa provjere glazbena znanja učenika s obzirom na odrađeni sadržaj redovne glazbene nastave. Rezultati kviza ujedno su pokazatelj učitelju o usvojenosti glazbenih sadržaja određenih segmenata predmeta Glazbene kulture iz obrazovnih postignuća navedenih u Nastavnom planu i programu (2013) Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Time se učitelju otvara mogućnost za proces refleksije i evaluacije. U istraživanju su se dodatno ispitivala mišljenja učenika o primjeni informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavi Glazbene kulture. Istraživanje je provedeno u Osnovnoj školi Popovača u Popovači, a sudjelovali su učenici prvog, drugog i trećeg razreda (N=46). Inovacijski program proveden je kroz tri ciklusa u 2018./2019 godini. Istraživanje je pokazalo da učenici imaju pozitivne stavove o upotrebi IKT-a u nastavi. Istaknuli su da su nešto novo naučili te da bi voljeli da se ovakav način ponavljanja glazbenih sadržaja s pomoću IKT-a češće koristi, kao i prilikom učenja novog gradiva. IKT u nastavi može zornije prikazati sadržaj te na razne načine pomoći procesu nastave, odnosno učitelju da na što raznovrsnije i zanimljive načine upotpuni nastavu i prenese znanje na učenike. Otvorenost novim tehnologijama imperativ je suvremenog društva u svrhu oplemenjivanja nastavnog procesa.

glazbena kultura, informacijsko-komunikacijska tehnologija, inovativni program, učenici primarnog odgoja i obrazovanja

nije evidentirano

engleski

The use of Information Communication tehnology in the teaching and learning of Music in the primary education

nije evidentirano

information and communication technology, innovative program, music education, primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

10.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Petrinja

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Glazbena umjetnost