Primjena igara sa svrhom u opisu baštinske građe (CROSBI ID 427618)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kundrata, Vanja
Ivanjko, Tomislav ; Stančić, Hrvoje
hrvatski
Primjena igara sa svrhom u opisu baštinske građe
Iako novije naravi, u svijetu se danas na različite načine koriste informacijski sustavi potpomognuti radom mnoštva. Kao podrazina tog koriste se i igre sa svrhom. To su dvije glavne teme ovog rada. U prvom dijelu rada govori se o informacijskim sustavima potpomognutim radom mnoštva uz više primjera i kako se ti sustavi koriste u baštinskim institucijama. Navode se neki problemi i buduće mogućnosti za informacijske sustave potpomognute radom mnoštva. S obzirom da u Hrvatskoj nisu baš korišteni daje se mogući model primjene za Hrvatsku i koncept projekta prema postojećoj zbirci u Knjižnicama grada Zagreba. Drugi dio rada vezan je za igre sa svrhom. Uz definicije dolaze i primjeri igara sa svrhom te kako se one koriste u baštinskim institucijama. Definira se bitan pojam za igre sa svrhom, a to je uvođenje elemenata igre ili igrifikacija (pojam korišten u radu). Radi se usporedba dviju mrežnih platformi koje sadrže igre sa svrhom. Na kraju je zaključak o tome kako se informacijski sustavi potpomognuti radom mnoštva i igre sa svrhom koriste ponajviše u baštinskim institucijama, koji su potencijali za budućnost i kako bi se to moglo primijeniti na Hrvatsku.
igre sa svrhom ; informacijski sustavi potpomognuti radom mnoštva ; baštinska građa ; AKM
nije evidentirano
engleski
Application of games with a purpose in the description of heritage
nije evidentirano
games with a purpose ; crowdsourcing ; cultural heritage ; GLAM
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
19.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb