Mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga medicinskog laboratorija (CROSBI ID 427563)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Krasić, Veronika
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga medicinskog laboratorija
Mjerenje kvalitete usluge postaje sve važnije u marketingu jer svi pružatelji usluga žele ponuditi što bolju uslugu. Kvaliteta je važna i za zdravstvene usluge zbog dvosmjernog odnosa zadovoljstva pacijenata i percipirane kvalitete usluge, zadovoljstvo utječe na percepciju kvalitete odnosno, percipirana kvaliteta ima utjecaja na zadovoljstvo pruženom zdravstvenom uslugom. Rad se bavi kvalitetom zdravstvenih usluga pruženih u medicinskim laboratorijima, također se objašnjavaju teorijski doprinosi o specifičnostima zdravstvenih usluga te pristupi i metode za mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga. U primarnom istraživanju cilj je bio istražiti stavove korisnika usluga zdravstvene ustanove primjenom SERVPERF instrumenta, u svrhu otkrivanja nedostataka s ciljem poboljšanja same usluge. Istraživanjem se htjelo utvrditi koliko važnosti pacijenti pridaju pojedinim dimenzijama kvalitete usluge te kakav je njihov stav o kvaliteti zdravstvenih usluga koje pruža medicinski laboratorij. Provedeno je kvalitativno istraživanje, intervjui s tri eksperta, djelatnika medicinskih laboratorija te kvantitativno istraživanje na uzorku od 100 ljudi primjenom anketnog upitnika.
marketing zdravstvenih usluga ; medicinski laboratorij ; kvaliteta usluge ; mjerenje kvalitete usluga
nije evidentirano
engleski
Measuring health services quality in medical laboratories
nije evidentirano
health service marketing ; medical laboratory ; service quality ; service quality measurement
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
03.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb