Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Generating question for Moodle base (CROSBI ID 678543)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Jakuš, Marija ; Žignić, Lucija Generating question for Moodle base // The 7th International Scientific Colloquium Mathematics and Children, book of abstracts / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka (ur.). Osijek: University of Osijek, Faculty of Education, 2019. str. 37-38

Podaci o odgovornosti

Jakuš, Marija ; Žignić, Lucija

engleski

Generating question for Moodle base

Danas svjedočimo sve većoj upotrebi LMS (learning management system) sustava Moodle, sustava za upravljanje učenjem. LMS, općenito, je softverska aplikacija za podršku obrazovnim tečajevima, programima obuke, učenja i razvoja, koja omogučuje dostupnost programa, njihovo administriranje, dokumentiranje, praćenje i izvještavanje. Moodle se koristi i na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin, sastavnici Sveučilišta u Zagrebu, kao podrška procesu učenja. Na predmetu “Matematika 1”, Moodle se koristi kao repozitorij nastavnih materijala te za komunikaciju sa studentima. U sustav su uključene in neke aktivnosti studenata na predmetu koje doprimose završnim ishodima. To su između ostalog testovi, čije se vrednovanje koristi u određivanju ocjene koju student dobiva iz predmeta na kraju semestra. Testovi se generiraju za svakog studenta posebno tako da se iz baze pitanja nasumično odabere određeni broj pitanja. Frekvencija pojavljivanja određenog pitanja ovisi o broju pitanja koja se nalaze u bazi pitanja. Kako bi oformili bazu, pitanja se mogu dodavati direktno pisanjem u sustav ili se mogu uvesti iz vanjskog izvora. Povećavanje baze, pišući jedno po jedno pitanje, zahtijeva mnogo vremena. Srećom, određena vrsta matematičkih pitanja, čiji se odgovori i rezultati mogu odrediti ili izračunati računalom, može se generirati u nekom programskom jeziku te dodati u Moodle. Tako se baza pitanja može lako povećati. Cilj ovog teksta je prikazati kako se određena vrsta pitanja može programiranjem generirati i uključiti u sustav.

Moodle, mathematics question, programming, python, generating

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-38.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

The 7th International Scientific Colloquium Mathematics and Children, book of abstracts

Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić-Matić, Ljerka

Osijek: University of Osijek, Faculty of Education

978-953-6965-80-9

Podaci o skupu

7th International Scientific Colloquium Mathematics and children

ostalo

24.05.2019-25.05.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika