Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela (CROSBI ID 427556)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čolan, Nikolina Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela / Vrkić, Nada (mentor); Ćelap, Ivana (neposredni voditelj). Zagreb, Farmaceutsko-biokemijski fakultet, . 2019

Podaci o odgovornosti

Čolan, Nikolina

Vrkić, Nada

Ćelap, Ivana

hrvatski

Ispitivanje zadovoljstva pacijenata primjenom SERVPERF modela

U modernom zapadnom svijetu sve se više pažnje posvećuje unaprjeđenju kvalitete zdravstvenih usluga, pa tako i kvalitete laboratorijskih usluga. Zbog iznimne važnosti dobivanja točne i pouzdane laboratorijske informacije, kao vrlo važnog čimbenika u procesu liječenja pacijenata, kvaliteta svake faze rada mora biti kontrolirana i podvrgnuta zahtjevima međunarodne norme ISO 15189 koju je prihvćena kao hrvatska norma HR EN ISO 15189. Normom je, osim osiguravanja kvalitete laboratorijske usluge, regulirano i ispitivanje povratne informacije od pacijenata. S obzirom na to da pacijent nema dovoljno stručnog znanja za evaluaciju kvalitete i općenite problematike mjerenja kvalitete usluge koja je promjenjiva, neopipljiva i heterogena bilo je potrebno upotrijebiti jedan od osmišljenih modela za mjerenje kvalitete uslužnih djelatnosti s ciljem utvrđivanja dimenzija koje utječu na pacijentovo zadovoljstvo. U ovom istraživanju koristili smo SERVPERF (Service Performanse) model mjerenja kvalitete usluge prema autorima Croninu i Tayloru iz 1992, god. i potvrdili njegovu primjenjivost za ispitivanje zadovoljstva pacijenata uslugama medicinsko-biokemijskog laboratorija uz manje izmjene i primjene novoosmišljenih dimenzija ; Prostor, Usluga i Djelatnici. Anonimnim upitnikom ispitivali smo zadovoljstvo pacijenata uslugama laboratorija i zaključili da su pacijenti zadovoljni. Također, zaključili smo da su varijable dimenzije Prostor najviše utjecale na nezadovoljstvo pacijenata i trebale bi poslužiti kao fokus poboljšanja u budućnosti, a varijable dimenzija Usluga i Osoblje najviše su utjecale na zadovoljstvo pacijenata i stoga pridonijele ukupnom zadovoljstvu pacijenata.

SERVPERF ; zadovoljstvo pacijenata ; kvaliteta usluge ; laboratorij

nije evidentirano

engleski

Measuring patients satisfaction using SERVPERF scale

nije evidentirano

SERVPERF ; Patients satisfaction ; Service quality ; Medical-Biochemistry laboratory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

05.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Farmaceutsko-biokemijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija, Farmacija, Kliničke medicinske znanosti