Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1010431

Primjena grafičkih organizatora u nastavi Prirode i društva


Vasilj, Mario; Letina, Alena; De Zan, Ivan
Primjena grafičkih organizatora u nastavi Prirode i društva // SUVREMENA PITANJA - časopis za prosvjetu, XIII (2018), 26; 11-24 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Primjena grafičkih organizatora u nastavi Prirode i društva
(USING GRAPHIC ORGANIZERS IN SCIENCE LEARNING)

Autori
Vasilj, Mario ; Letina, Alena ; De Zan, Ivan

Izvornik
SUVREMENA PITANJA - časopis za prosvjetu (1840-1252) XIII (2018), 26; 11-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Grafički organizatori, kompetencije učenika, nastava Prirode i društva
(Graphic organizers, students’ competences, science teaching)

Sažetak
Grafički organizatori su vizualni modeli koji učitelju i učenicima omogućuju učinkovito organiziranje, razumijevanje i primjenu informacija. U ovom su radu prikazane specifičnosti i prednosti primjene grafičkih organizatora u nastavi Prirode i društva kao i rezultati dosadašnjih istraživanja njihove učinkovitosti u nastavnom procesu. S tom svrhom opisane su različite vrste organizatora, njihova svrhovitost i učinkovitost te primjenjivost u različitim nastavnim etapama. Osnovna im je svrha poticanje razvoja učeničkih kompetencija, s posebnim naglaskom na razvoj analitičkih sposobnosti, dubljega razumijevanja i viših kognitivnih razina mišljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Vasilj, Mario; Letina, Alena; De Zan, Ivan
Primjena grafičkih organizatora u nastavi Prirode i društva // SUVREMENA PITANJA - časopis za prosvjetu, XIII (2018), 26; 11-24 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Vasilj, M., Letina, A. & De Zan, I. (2018) Primjena grafičkih organizatora u nastavi Prirode i društva. SUVREMENA PITANJA - časopis za prosvjetu, XIII (26), 11-24.
@article{article, year = {2018}, pages = {11-24}, keywords = {graphic organizers, students’ competences, science teaching}, journal = {SUVREMENA PITANJA - \v{c}asopis za prosvjetu}, volume = {XIII}, number = {26}, issn = {1840-1252}, title = {USING GRAPHIC ORGANIZERS IN SCIENCE LEARNING}, keyword = {graphic organizers, students’ competences, science teaching} }