Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 427528)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gjokaj, Mihaela Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture / Škojo, Tihana (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2019

Podaci o odgovornosti

Gjokaj, Mihaela

Škojo, Tihana

hrvatski

Strategije poučavanja učenika s teškoćama na nastavi glazbene kulture

Uĉenici s teškoćama u razvoju sve se više integriraju u redovni odgojno-obrazovni proces te im se na taj naĉin pruţaju jednake mogućnosti kao i ostalim polaznicima redovnih školskih programa. Inkluzija je sve ĉešće tema raznih teorijskih i znanstvenih radova, no je li ona ispunila svoje potencijale i koji su potezi potrebni kako bi se pospješili inkluzivni procesi pokazuje upravo praksa. Uloga nastavnika u inkluzivnom obrazovanju širi se u nekoliko sfera te se osuvremenjuje, kao i nastavne strategije, metode i postupci u radu. Nastavnik više nije samo netko tko poduĉava, već on postaje netko tko druge uĉi kako uĉiti. Ovim radom htjelo se istraţiti na koji naĉin nastavnici Glazbene kulture s podruĉja Republike Hrvatske kreiraju nastavne strategije pri osmišljavanju nastave. Cilj je bio istraţiti tko im je u fokusu prilikom odabira nastavnih strategija i s kojim se problemima susreću. TakoĊer, htjelo se provjeriti je li obrazovanje sadašnjih osnovnoškolskih nastavnika glazbe bilo usmjereno prema razvijanju kompetencija za rad u inkluziji te procjenjuju li se kompetentnima za rad na tom podruĉju. Istraţivanje provedeno intervjuom obuhvatilo je pet nastavnika Glazbene kulture zaposlenih u Osijeku. Većina nastavnika odgovorila je kako im je uĉenik s teškoćama u fokusu prilikom odabira strategija, a dosadašnja su znanja stjecali iskljuĉivo kroz nastavni rad te se i dalje ne smatraju dovoljno kompetentnima. Zakljuĉuje se kako je potrebno organizirati dodatne edukacije nastavnika glazbe za rad s uĉenicima s teškoćama kroz razne praktiĉne radionice i seminare te organizirati kolegij na akademijama koji će pripremiti buduće nastavnike glazbe na rad u inkluziji.

učenici s teškoćama, Glazbena kultura, uloga nastavnika, nastavne strategije

nije evidentirano

engleski

Teaching strategies for children with disabilities in music class

nije evidentirano

students with disabilities, music class, the role of teacher, teaching strategie

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

05.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija