Metode intonacije u nastavi solfeggia (CROSBI ID 427524)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Iveljić, Valentina
Škojo, Tihana
hrvatski
Metode intonacije u nastavi solfeggia
Riječ metoda u glazbenom kontekstu, za razliku od metodičko-didaktičkog značenja, koristi se za pristup svladavanju intonacije. Metode intonacije možemo podijeliti u dvije skupine: metode relativne i metode apsolutne intonacije te one upravo vode do ostvarenja zadanih ciljeva učenja i poučavanja. U metode relativne intonacije ubrajamo brojčane metode (Njemačka i Francuska), metodu tonik-solfa, metodu tonika- do, Jale i Kodälyjevu metodu, dok apsolutnim metodama, uz abecediranje i solmizaciju, pripada metoda tonskih riječi - Tonworthmethode Carla Eitza. Kroz teorijski glazbeni nastavni predmet Solfeggio učenici svladavaju glazbeni jezik i upoznaju se s glazbenim pismom. Solfeggio je obvezni nastavni predmet u cijelom glazbenom odgojno-obrazovnom sustavu s jasno postavljenim ciljem i zadatcima, kao i nastavnim sadržajem, temeljem kojih se utvrđuju izvedbeni postupci i metode kojima se stječe znanje i razvijaju vještine. Znanja i vještine iskazane su ishodima učenja koje će učenik usvojiti nakon određenog stupnja obrazovanja te kako bi ih zadovoljio, potrebno je pružiti kvalitetnu nastavu solfeggia koja se odvija kroz različite glazbene aktivnosti. U nastavne aktivnosti solfeggia ubrajamo upjevavanje, koje je sastavni dio svakog sata solfeggia, glazbene diktate i pjevanje, gdje se ističe pjevanje prima vista.
metode intonacije, relativna metoda, apsolutna metoda, solfeggio
nije evidentirano
engleski
Intonacy methods in solfeggio teaching
nije evidentirano
methods of intonation, relative method, absolute method, solfeggi
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
05.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek