Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha (CROSBI ID 678481)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha // Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija Zbornik s prvog međunarodnog simpozijuma iz oblasti muzičke pedagogije / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena (ur.). Cetinje: Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, Cetinje, 2018. str. 153-169

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Nastavnički izazov: individualizacija poučavanja usmjerena prema uspješnoj inkluziji učenika s teškoćama u nastavu glazbene kulture s naglaskom na učenike s oštećenjem sluha

Individualizacija poučavanja, utemeljena na uvažavanju razlika među učenicima i osiguravanju optimalnih uvjeta za napredak svakoga učenika neovisno o njihovim sposobnostima, imperativ je suvremene, humanistički orijentirane nastave. Uključivanje učenika s teškoćama, posebice učenika s oštećenjem sluha ; gluhih i nagluhih učenika, u nastavu glazbene kulture, zbog prirode predmeta koja je u oprečnosti sa specifičnostima te teškoće te zbog didaktičko- metodičkih aspekata koje individualizirano poučavanje zahtijeva, predstavlja velik izazov za nastavnike koji se najčešće ne osjećaju dovoljno kompetentni i pripremljeni za uspješno odgovaranje na postavljeni zahtjev. U radu se prikazuje istraživanje sa svrhom utvrđivanja mišljenja nastavnika glazbene kulture o praktičnim problemima s kojima se susreću prilikom realizacije nastave u kojoj su uključeni učenici s teškoćama, a s ciljem poboljšavanja glazbene nastave za učenike s teškoćama u razvoju. Istraživanjem se želi aktualizirati važnost implementiranja kompetencija za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u programe nastavničkih studija i programe stručnoga usavršavanja nastavnika. Iz rezultata se zaključuje kako se nastavnici, iako ih se većina u dosadašnjem radu više puta susrela s učenicima s teškoćama, i nadalje smatraju nedovoljno pripremljeni za rad s njima. Ističu kako je za kvalitetno provođenje nastave u kojoj su uključeni učenici s teškoćama i individualizaciju nastave potrebna edukacijska potpora u obliku predavanja i radionica popraćenih priručnicima i primjerima dobre prakse.

individualizacija poučavanja, nastava glazbene kulture, učenici s oštećenjem sluha

nije evidentirano

engleski

Teaching challenge: individualization of teaching directed toward a successful inclusion of students with disabilities in music teaching with an emphasis on students with hearing impairment

nije evidentirano

Individualization of teaching, music teaching, students with hearing impairment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-169.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelena

Cetinje: Univerzitet Crne Gore Muzička akademija, Cetinje

978-9940-9540-7-9

Podaci o skupu

Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije - Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija

predavanje

24.05.2018-27.05.2018

Cetinje, Crna Gora

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost