Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvene mreže i kanali u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 427508)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kapović, Ivan Društvene mreže i kanali u nastavi Hrvatskoga jezika / Labaš, Danijel (mentor); Uldrijan, Ivan (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatski studiji, . 2019

Podaci o odgovornosti

Kapović, Ivan

Labaš, Danijel

Uldrijan, Ivan

hrvatski

Društvene mreže i kanali u nastavi Hrvatskoga jezika

Diplomski rad tematizira pitanje budućnosti obrazovnoga sustava i njegove prilagodbe novim tehnologijama i društvu koje karakterizira međusobno umrežavanje korisnika. Navike korištenja medija kroz vrijeme su se uvelike promijenile, a mladi naraštaji danas su većinom prisutni na mreži i koriste društvene mreže i komunikacijske kanale. Glavni je cilj ovoga rada istražiti kako na odgovarajući način upotrijebiti društvene mreže i komunikacijske kanale u nastavi predmeta Hrvatski jezik, kako bi učenici bili zainteresirani za njihovo praćenje. U teorijskom dijelu rada pomoću dostupne literature istražuju se mogućnosti korištenja digitalnih alata i prikazuju karakteristike društvenih mreža i komunikacijskih kanala u nastavi kako bi se edukativne sadržaje približilo digitalnoj generaciji mladih koja se aktivno služi medijima. Također, istraženi su mogući inovativni resursi koje mogu koristiti nastavnici i učenici, ali i ostalo građanstvo, s ciljem poticanja cjeloživotnog obrazovanja u vidu poznavanja vlastitoga jezika i književnosti u doba kada se tržište tehnologija mijenja na dnevnoj razini. U istraživačkom dijelu rada, u svrhu izrade diplomskoga rada i utvrđivanja interesa učenika za novim oblicima sadržaja vezanim za nastavu, provedeno je i istraživanje među maturantima zagrebačke XIII. gimnazije. Prikupljanje podataka za istraživanje obavljeno je metodom anketiranja. Istraživanje je pokazalo da su učenici većinom nezadovoljni trenutačnim stanjem te da su uglavnom vrlo otvoreni prema korištenju društvenih mreža i komunikacijskih kanala u nastavi predmeta Hrvatski jezik. Isto tako, rezultati istraživanja prikazuju raskorak između moderne tehnologije kojom se učenici svakodnevno služe i prikaza nastavnog gradiva u školskim materijalima. Uz to, izrađeni su i prijedlozi praktičnih primjera objava sadržaja vezanih uz gradivo predmeta Hrvatski jezik na društvenim mrežama i komunikacijskim kanalima te mogućnosti prilagodbe nastavnih sadržaja prema platformama. Zaključno je prikazano kako se određene platforme mogu iskoristiti u svrhu obrazovanja, radi većeg angažmana učenika u nastavi, poticanja kreativnosti, suradnje, motivacije te interesa za samostalno praćenje objava.

društvene mreže i komunikacijski kanali, nastava, digitalni mediji, obrazovanje, Hrvatski jezik

nije evidentirano

engleski

Social networks and channels in the teaching of the Croatian language

nije evidentirano

social networks and communication channels, teaching, digital media, education, Croatian language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

28.06.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti