Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda (CROSBI ID 427445)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jakupić, Mateja Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda / Hajdek, Krunoslav (mentor); Miljković, Petar (neposredni voditelj). Koprivnica, Sveučilište Sjever, . 2019

Podaci o odgovornosti

Jakupić, Mateja

Hajdek, Krunoslav

Miljković, Petar

hrvatski

Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda

Ambalaža kao dio marketinga poveznica je između kupca i tržišta te ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Ambalaža od proizvodnje do potrošnje čuva izvornost i kvalitetu proizvoda te je utjecaj ambalaže na kupnju proizvoda iznimno važan, jer znamo svi da je ambalaža ta koja prodaje proizvod. Predstavljanjem odabrane teme također istaknuti će se elementi koji su bitni za prodaju određenog proizvoda (boja, inovacije, fotografija, ilustracija i dizajn). Definirat će se što je to potrošačko ponašanje koje je itekako bitno kod donošenja konačne odluke o kupnji. Svrha je pokazati kako ambalaža utječe na prodaju svojim vizualnim izgledom te koje su to poruke koje se nalaze na ambalaži, a ključne su u donošenju odluke o kupnji. Proces donošenja odluke o kupnji govori kako se potrošači odnose tokom kupovine, te koje sve faze moraju proći kako bi obavili potrebnu kupovinu. Cilj ovog rada je interpretirati ambalažu kao dio marketinga i vrlo važnog elementa u prodaji, svrha je pregledno prikazati kako ambalaža i njen izgled utječu na prodaju proizvoda. Istraživanje je provedeno metodom internetskog anketnog upitnika na području Republike Hrvatske.

ambalaža ; marketing ; odluka o kupnji ; potrošačko ponašanje

nije evidentirano

engleski

The impact of packaging on product sales

nije evidentirano

packaging ; marketing ; buying decisions ; consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

04.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Koprivnica

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti