Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda (CROSBI ID 427445)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jakupić, Mateja
Hajdek, Krunoslav
Miljković, Petar
hrvatski
Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda
Ambalaža kao dio marketinga poveznica je između kupca i tržišta te ima veliku ulogu prilikom kupovine i odabira pojedinog proizvoda. Ambalaža od proizvodnje do potrošnje čuva izvornost i kvalitetu proizvoda te je utjecaj ambalaže na kupnju proizvoda iznimno važan, jer znamo svi da je ambalaža ta koja prodaje proizvod. Predstavljanjem odabrane teme također istaknuti će se elementi koji su bitni za prodaju određenog proizvoda (boja, inovacije, fotografija, ilustracija i dizajn). Definirat će se što je to potrošačko ponašanje koje je itekako bitno kod donošenja konačne odluke o kupnji. Svrha je pokazati kako ambalaža utječe na prodaju svojim vizualnim izgledom te koje su to poruke koje se nalaze na ambalaži, a ključne su u donošenju odluke o kupnji. Proces donošenja odluke o kupnji govori kako se potrošači odnose tokom kupovine, te koje sve faze moraju proći kako bi obavili potrebnu kupovinu. Cilj ovog rada je interpretirati ambalažu kao dio marketinga i vrlo važnog elementa u prodaji, svrha je pregledno prikazati kako ambalaža i njen izgled utječu na prodaju proizvoda. Istraživanje je provedeno metodom internetskog anketnog upitnika na području Republike Hrvatske.
ambalaža ; marketing ; odluka o kupnji ; potrošačko ponašanje
nije evidentirano
engleski
The impact of packaging on product sales
nije evidentirano
packaging ; marketing ; buying decisions ; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
04.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica