Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije (CROSBI ID 18022)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Krajnović, Aleksandra ; Sikirić, Dominik ; Hordov, Monika Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Sikirić, Dominik ; Hordov, Monika

hrvatski

Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije

Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici. Recenzenti ističu da je jedna od namjena knjige "u popularizaciji digitalnog marketinga kao novog pristupa tržišnoj komunikaciji u okviru suvremene marketinške filozofije poslovanja" (prof. dr. sc. T. Vranešević) te da "knjiga kroz svoj sadržaj ukazuje na promjene koje digitalna tehnologija vrši na svim aktivnostima marketinga ukazujući na nužnost prilagodbe dosadašnjih marketinških strategija zahtjevima novih dominantnih skupna (generacija) na tržištu." (prof. dr. sc. D. Dobrinić).

digitalni marketing, tržišna komunikacija, digitalni brending, inbound marketing

nije evidentirano

engleski

Digital Marketing - a New Era of Marketing Communications

nije evidentirano

digital marketing, marketing communications, digital branding, inbound marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zadar: Sveučilište u Zadru

2019.

978-953-331-235-4

167

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti