Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije (CROSBI ID 18022)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Krajnović, Aleksandra ; Sikirić, Dominik ; Hordov, Monika
hrvatski
Digitalni marketing - nova era tržišne komunikacije
Knjiga na sažet i jezgrovit način opisuje koncept digitalnog marketinga te njegove glavne alate i poslovne modele. U njoj se ujedno razmatra nova paradigma marketinga nastala zbog primjene novih tehnologija, ali i njene reperkusije koje još nisu dovoljno istražene. Knjiga je namijenjena studentima, stručnjacima iz prakse, posebice u marketingu i menadžmentu, ali i široj publici. Recenzenti ističu da je jedna od namjena knjige "u popularizaciji digitalnog marketinga kao novog pristupa tržišnoj komunikaciji u okviru suvremene marketinške filozofije poslovanja" (prof. dr. sc. T. Vranešević) te da "knjiga kroz svoj sadržaj ukazuje na promjene koje digitalna tehnologija vrši na svim aktivnostima marketinga ukazujući na nužnost prilagodbe dosadašnjih marketinških strategija zahtjevima novih dominantnih skupna (generacija) na tržištu." (prof. dr. sc. D. Dobrinić).
digitalni marketing, tržišna komunikacija, digitalni brending, inbound marketing
nije evidentirano
engleski
Digital Marketing - a New Era of Marketing Communications
nije evidentirano
digital marketing, marketing communications, digital branding, inbound marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zadar: Sveučilište u Zadru
2019.
978-953-331-235-4
167
objavljeno