Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 427419)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Markač, Anita
Prof. dr. sc. Filipan-Žignić, Blaženka
Prof. dr. sc. Filipan-Žignić, Blaženka
hrvatski
Višejezična kompetencija njemačkih i hrvatskih učenika u primarnom obrazovanju
Ovaj rad govori o višejezičnoj kompetenciji učenika u primarnom obrazovanju i njihovoj zainteresiranosti za učenjem stranih jezika te upoznavanjem drugih naroda i njihovih kultura. Za potrebe rada provedena je anketa među učenicima četvrtih razreda u nekoliko osnovnih škola u Hrvatskoj i Njemačkoj. Svrha ankete bila je među ostalim istražiti koliko i koje strane jezike govore učenici te dobi te gdje ih uče, koje strane jezike uče isključivo u sklopu obrazovanja te kakav im je interes za učenjem i upoznavanjem novih stranih jezika i kultura. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici govore najmanje jedan ili dva strana jezika te da u većini pokazuju zainteresiranost glede upoznavanja novih naroda i kultura te učenje novih stranih jezika. No, također, iz rezultata je vidljivo kako učenici u Hrvatskoj u četvrtom razredu osnovne škole uče dva strana jezika, dok u Njemačkoj učenici iste dobi uče samo jedan strani jezik.
višejezičnost, jezična politika, kompetencije, primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Multilingual Competence of German and Croatian Students in Primary Education
nije evidentirano
multilingualism, multilingualism policy, competences, primary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
30.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb