Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Održivi razvoj kroz primarno obrazovanje (CROSBI ID 427412)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dumić, Jennifer Održivi razvoj kroz primarno obrazovanje / Kovačić, Ines (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2019

Podaci o odgovornosti

Dumić, Jennifer

Kovačić, Ines

hrvatski

Održivi razvoj kroz primarno obrazovanje

Obrazovanje za održivi razvoj je od velike važnosti već od samih početaka učenja te je vrlo važno pravilno educirati studente, osobito buduće učitelje za pravilno prenošenje znanja o održivom razvoju te razvijanje svijesti i odgovornosti, za sebe i za učenike. U ovom radu se analizirao Nastavni plan i program za osnovnu školu s ciljem proučavanja nastavnih tema koje bi mogle u sebi nositi komponente održivog razvoja. Nadalje, proučio se prijedlog međupredmetne teme Održivi razvoj koji je donesen sa strane Ministarstva znanosti i obrazovanja. Pomoću anketnog upitnika ispitani su stavovi i znanja studenata od prve do pete godine Učiteljskog studija na Fakultetu za Odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli o održivom razvoju kroz njegove tri komponente. Analizom tema nastavnog predmeta Priroda i društvo iz Nastavnog plana i programa, utvrđena je zastupljenost od 22% u prvom, 20% u drugom, 18% u trećem i 40% tema u četvrtom razredu osnovne škole koje u sebi sadrže komponente održivog razvoja. Analiza upitnika kojim su se ispitivali stavovi i znanja o održivom razvoju među studentima ukazuje na to da se većina usredotočila na sociokulturnu komponentu kao gledište održivog razvoja, a manje na prirodni i gospodarski aspekt. Sveukupno gledajući, rezultati su pokazali da studenti Učiteljskog studija sa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli imaju iznadprosječnu vrijednost znanja o održivom razvoju i veliku svijest o općim pitanjima održivosti.

održivi razvoj, primarno obrazovanje, stavovi studenata

nije evidentirano

engleski

Sustainable Development through primary education

nije evidentirano

sustainable development, elementary education, students attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

28.06.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano