Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva (CROSBI ID 427411)

Ocjenski rad | diplomski rad

Peharda, Paula Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva / Kovačić, Ines (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2019

Podaci o odgovornosti

Peharda, Paula

Kovačić, Ines

hrvatski

Usporedba ishoda učenja u udžbenicima i radnim bilježnicama iz Prirode i društva

Brze globalne promjene i zahtjevi okoline očekuju od društva i pojedinca prilagodbe sukladne s vremenom, pa tako i u odgoju i obrazovanju putem kurikularne reforme. Cjelovita kurikularna reforma u Republici Hrvatskoj čiji je produkt eksperimentalni kurikulum „Škola za život“ koji ima za cilj učenike pripremiti za svakodnevne situacije u kojim treba koristiti konceptualno znanje, razinu kritičnosti, kreativnosti i promišljanja. U skladu s time, teži se ostvarivanju viših razina Bloomove taksonomije koje bi, između ostalog, trebale biti zastupljene u udžbenicima i radnim bilježnicama. Cilj ovog istraživanja je utvrditi koje su razine obrazovnih postignuća zastupljene u udžbenicima i radnim bilježnicama za prve razrede osnovne škole propisane od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te u eksperimentalnim udžbenicima i radnim bilježnicama prema prijedlogu nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Priroda i društvo, a analiza pitanja provodila se prema Bloomovoj taksonomiji. Nadalje, ispitano je mišljenje učitelja o eksperimentalnom kurikulumu, udžbenicima i radnim bilježnicama. Rezultati istraživanja udžbenika i radnih bilježnica ukazuju na promjene i razlike u pogledu kognitivne domene, a rezultati dobiveni anketom ukazuju na pozitivne povratne informacije učitelja na eksperimentalni kurikulum, te pojavnost i zastupljenost viših razina Bloomove taksonomije u istom.

Priroda i društvo, Nacionalni okvirni kurikulum, eksperimentalni kurikulum „Škola za život“, udžbenici, radne bilježnice, ishodi učenja

nije evidentirano

engleski

Comparison of learning outcomes in textbooks and workbooks from Science and Social Studies

nije evidentirano

Sciences and Social Studies, Curriculum, Experimental Curriculum, textbooks, workbooks, outcomes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

28.06.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano