Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave (CROSBI ID 266663)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Ines ; Plašć, Maja ; Semenjuk, Irena
hrvatski
Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave
Od suvremenog odgojno - obrazovnog sustava očekuje se razvoj prirodoslovnih kompetencija koje će biti primijenjene u praksi. Prirodoslovne kompetencije mogu se razvijati kombinacijom tradicionalnih metoda poučavanja i suvremenih metoda koje zahtijevaju dodatnu organizaciju nastave. Cilj suvremene nastave je aktivno uključiti učenike u nastavni proces gdje je učenik u središtu nastavnog procesa. Kako bi u škole uveli prirodoznanstveni pristup poučavanja i razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika, potrebno je inicirati i uvesti učitelje, predmetne nastavnike te studente u suvremene metode poučavanja i učenja. Osobito je važno pojačati suradnju razrednih i predmetnih učitelja s visokoškolskim nastavnicima te poticati kontinuiran rad kroz zajedničke projekte kojima bi se razvijale prirodoslovne kompetencije. U ovom radu prikazane su aktivnosti i primjeri projektne nastave, suradničkog učenja, praktičnog rada, igre i simulacije na temu „Stanica'' za različitu dob učenika i studenata. Projektna nastava rezultirala je razvojem prirodoznanstvenih kompetencija kod učenika, ali i kod studenata koji su aktivno pripremali i izvodili sve aktivnosti.
prirodoslovne kompetencije, projektna nastava, stanica, suradničko učenje
nije evidentirano
engleski
Development of scientific competencies through project-based learning
nije evidentirano
natural science competences, project-based learning, cell, collaborative learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64 (2)
2019.
203-209
objavljeno
0044-4855
1849-0972
10.32903/zs.64.2.15