Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave (CROSBI ID 266663)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Kovačić, Ines ; Plašć, Maja ; Semenjuk, Irena Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave // Život i škola = Life and school, 64 (2019), 2; 203-209. doi: 10.32903/zs.64.2.15

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Ines ; Plašć, Maja ; Semenjuk, Irena

hrvatski

Razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika i studenata putem projektne nastave

Od suvremenog odgojno - obrazovnog sustava očekuje se razvoj prirodoslovnih kompetencija koje će biti primijenjene u praksi. Prirodoslovne kompetencije mogu se razvijati kombinacijom tradicionalnih metoda poučavanja i suvremenih metoda koje zahtijevaju dodatnu organizaciju nastave. Cilj suvremene nastave je aktivno uključiti učenike u nastavni proces gdje je učenik u središtu nastavnog procesa. Kako bi u škole uveli prirodoznanstveni pristup poučavanja i razvoj prirodoslovnih kompetencija učenika, potrebno je inicirati i uvesti učitelje, predmetne nastavnike te studente u suvremene metode poučavanja i učenja. Osobito je važno pojačati suradnju razrednih i predmetnih učitelja s visokoškolskim nastavnicima te poticati kontinuiran rad kroz zajedničke projekte kojima bi se razvijale prirodoslovne kompetencije. U ovom radu prikazane su aktivnosti i primjeri projektne nastave, suradničkog učenja, praktičnog rada, igre i simulacije na temu „Stanica'' za različitu dob učenika i studenata. Projektna nastava rezultirala je razvojem prirodoznanstvenih kompetencija kod učenika, ali i kod studenata koji su aktivno pripremali i izvodili sve aktivnosti.

prirodoslovne kompetencije, projektna nastava, stanica, suradničko učenje

nije evidentirano

engleski

Development of scientific competencies through project-based learning

nije evidentirano

natural science competences, project-based learning, cell, collaborative learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (2)

2019.

203-209

objavljeno

0044-4855

1849-0972

10.32903/zs.64.2.15

Povezanost rada

Povezane osobe



Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice