Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko (CROSBI ID 427403)

Ocjenski rad | diplomski rad

Špoljarec, Lucija Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko / Klindžić, Maja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Špoljarec, Lucija

Klindžić, Maja

hrvatski

Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko

Cilj ovog rada bio je istražiti povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika na primjeru jedne organizacije u Republici Hrvatskoj koja obavlja djelatnost trgovine na veliko. Trgovina kao gospodarska djelatnost ima ključnu ulogu u gospodarstvu i najveća je tržišno usmjerena usluga za potrošače. Metode korištene prilikom izrade rada su deskriptivna metoda, metoda analize i sinteze te induktivna i deduktivna metoda, a uz to i metoda anketiranja za empirijski dio. Zaposlenici u odabranom poduzeću najviše su motivirani bonusima za blagdane, a najmanje mogućnosti dodatnog obrazovanja. Pokazatelji za radnu angažiranost ukazali su na to da su zaposlenici ovog poduzeća generalno prosječno angažirani. Korelacijska analiza dokazala je povezanost između zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i radne angažiranosti, no materijalne nagrade koje zaposlenike najviše motiviraju ujedno ih ne potiču na veću angažiranost.

motivacija za rad, radna angažiranost, sustav nagrađivanja zaposlenika, materijalne nagrade, trgovina na veliko

nije evidentirano

engleski

The relationship between satisfaction with material motivation strategies and employee engagement in wholesale trade

nije evidentirano

work motivation, work engagement, employee reward system, material rewards, wholesale trade

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

02.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija