Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko (CROSBI ID 427403)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Špoljarec, Lucija
Klindžić, Maja
hrvatski
Povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika u djelatnosti trgovine na veliko
Cilj ovog rada bio je istražiti povezanost zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i angažiranosti zaposlenika na primjeru jedne organizacije u Republici Hrvatskoj koja obavlja djelatnost trgovine na veliko. Trgovina kao gospodarska djelatnost ima ključnu ulogu u gospodarstvu i najveća je tržišno usmjerena usluga za potrošače. Metode korištene prilikom izrade rada su deskriptivna metoda, metoda analize i sinteze te induktivna i deduktivna metoda, a uz to i metoda anketiranja za empirijski dio. Zaposlenici u odabranom poduzeću najviše su motivirani bonusima za blagdane, a najmanje mogućnosti dodatnog obrazovanja. Pokazatelji za radnu angažiranost ukazali su na to da su zaposlenici ovog poduzeća generalno prosječno angažirani. Korelacijska analiza dokazala je povezanost između zadovoljstva strategijama materijalnog motiviranja i radne angažiranosti, no materijalne nagrade koje zaposlenike najviše motiviraju ujedno ih ne potiču na veću angažiranost.
motivacija za rad, radna angažiranost, sustav nagrađivanja zaposlenika, materijalne nagrade, trgovina na veliko
nije evidentirano
engleski
The relationship between satisfaction with material motivation strategies and employee engagement in wholesale trade
nije evidentirano
work motivation, work engagement, employee reward system, material rewards, wholesale trade
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
02.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb