Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri (CROSBI ID 427378)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šamec, Leon
Jakobović, Domagoj
hrvatski
Primjena postupaka umjetne inteligencije za izradu računalnog igrača u video igri
U sklopu ovog rada implementirana je video igra po uzoru na postojeću naziva "Light Riders". Cilj rada je bio izraditi računalnog igrača za tu video igru. Korištene su razvojne tehnike podržanog učenja i neuroevolucije povećavajućih topologija i tehnike planiranja. Sve korištene tehnike su opisane. Igrači izrađeni tehnikama planiranja korišteni su i kao dio razvojnih tehnika, bilo kao okruženje agenta u podržanom učenju, bilo kao dio funkcije dobrote u neuroevoluciji. Korištena je i tehnika učenja igranjem sam protiv sebe. Implementacija razvojnih tehnika uključivala je dizajniranje stanja igre i nagrađivanja / funkcije dobrote. Igrači su izrađeni pod različitim hiperparametrima i njihovom usporedbom su se podržale određene tvrdnje.
podržano učenje ; NEAT ; video igra ; računalni igrač
nije evidentirano
engleski
Artificial Intelligence Methods for Creating a Computer Player in a Game
nije evidentirano
reinforcement learning ; NEAT ; video game ; computer player
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
10.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb