Primjena glazbenih igara u početnoj nastavi Solfeggia (CROSBI ID 427364)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pušić, Jelena
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Primjena glazbenih igara u početnoj nastavi Solfeggia
U okviru ovoga rada, u veljači i ožujku 2019. godine provedeno je istraživanje u Glazbenoj školi Franje Kuhača u Osijeku u predškolskom, prvom i drugom razredu Solfeggia. Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li učenici mlađe školske dobi zainteresirani za glazbene igre, doprinose li igre boljoj atmosferi u razredu, koje glazbene igre preferiraju i ima li razlike u preferenciji različitih igara s obzirom na dob učenika. Rezultati su pokazali kako učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre, te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Očekivano je bilo da će učenici starije dobi biti manje zainteresirani za glazbene igre, no iznenađenje je to da učenici drugoga razreda imaju više interesa nego učenici prvoga razreda Solfeggia. Naravno, ovdje govorimo o nijansama, jer su svi rezultati pokazali kako učenici svih dobnih skupina vole glazbene igre, rado ih izvode te su ih ocijenili vrlo visoko. Upravo iz svih navedenih razloga, učitelji i nastavnici trebaju koristiti glazbene igre svakodnevno u nastavi, slušati njihove želje i tako stvoriti dobru i poticajnu atmosferu u razredu.
nastava Solfeggia, početna nastava Solfeggia, glazbene igre
nije evidentirano
engleski
Application of music games in the beginner class Solfeggia
nije evidentirano
Solfeggio class, Solfeggio class for beginners, musical games
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
28.06.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek