Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika (CROSBI ID 427362)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jagodić, Antonia Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2019

Podaci o odgovornosti

Jagodić, Antonia

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Utjecaj glazbenih aktivnosti na emocije učenika

Emocije u nastavi su prisutne i kao razredno ozračje koje nazivamo emocionalnom klimom koja može biti ugodna ili neugodna. U nastavi bi trebalo intenzivirati osjećaj za lijepo te inicirati isključivo pozitivne emocije. Umjetničko obrazovanje je neophodno zbog humanog razvitka mladih osobnosti. Različitim glazbenim aktivnostima želi se potaknuti dječji interes za glazbu, ljubav prema glazbi te razviti glazbene sposobnosti, ali istovremeno poticati razvoj neglazbenih sposobnosti, kao što su kognitivne, senzorne i psihomotoričke. Glazba potiče i stjecanje socijalnih i emocionalnih vještina, tj. putem nje, djeca lakše razumiju sebe i druge, potiče se empatičnost i samopouzdanje, lakše se izražavaju unutrašnje emocije i djeca lakše ulaze u rasprave s drugima. Kada govorimo o glazbenim aktivnostima, mislimo na slušanje glazbe, pjevanje, sviranje i glazbene igre/pokret. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje čiji je cilj bio utvrditi utječu li glazbene aktivnosti u nastavi Glazbene kulture na emocije učenika, tj. utječu li glazbene aktivnosti na stvaranje pozitivnih i negativnih emocija kod učenika. Istraživanje se provodilo u Osnovnoj školi fra Kaje Adžića u Pleternici tijekom veljače i ožujka 2019. Istraživanje se sastojalo od sustavnog praćenja nastave Glazbene kulture od četvrtog do osmog razreda, po dva sata u svakom razredu, osim u četvrtom razredu gdje se pratio jedan sat. Također, u istraživanju su sudjelovali i učenici od četvrtog do petog razreda (N=184) koji su bili anonimno anketirani na kraju svakoga praćenog sata. Analizom dnevnika istraživanja i anketnog upitnika utvrdili smo kako glazbene aktivnosti u nastavi Glazbene kulture utječu na stvaranje emocija kod učenika, odnosno kako glazbene aktivnosti znatno više utječu na stvaranje pozitivnih nego na stvaranje negativnih emocija.

glazbene aktivnosti, nastava Glazbene kulture, emocije, učenici

nije evidentirano

engleski

Influence of musical activities on students emotions

nije evidentirano

musical activities, teaching of Music culture, emotions, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

28.06.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti