Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 678208)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Drakulić, Morana
hrvatski
Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika
problem diskontinuiteta na prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu uočljiv je gotovo u svim nastavnim predmetima pa tako i u engleskom jeziku. prilagodba novom načinu učenja učenicima petoga razreda značajno otežava razumijevanje i učenje što nerijetko rezultira padom općega uspjeha učenika. U svrhu poboljšanja uspjeha u nastavi engleksoga jezika te poboljšanja i razvijanja vještina samostalnosti i odhgovornosti za vlastito učenje preovedeno je među učenicima petih razreda akcijsko istraživanje. Cilj istraživanja bio je uvođenje i primjena nove metakognitivne strategije učenja kojoj smo pokušali ublažiti očigledno nesnalaženje učenika u novim situacijama. U radu su prikazani rezultati akcijskoga istraživanja koji upućuju na učinkovitost primjene nove strategije učenja. Učenici su postigli višu razinu samostalnosti i odgovornosti za vlastito učenje koje će ih voditi prema boljem uspjehu u engleskome jeziku.
diskontinuitet, metakognitivne strategije, uspješnost učenika, učenje engleskoga kao stranog jezika, odgovornost, samostalnost
nije evidentirano
engleski
Development of Metacognitive Stategies in Learning English as a Foreign Language
nije evidentirano
discontinuity, metacognitive strategies, learning outcomes, teaching English as a foreign language, autonomy, responsibilioty
nije evidentirano
Podaci o prilogu
359-368.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas - Dijete i tekst
Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka
Osijek:
978-953-6965-27-4
Podaci o skupu
6. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Dijete i tekst
predavanje
22.11.2007-24.11.2007
Osijek, Hrvatska