Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 678208)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Drakulić, Morana Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik danas - Dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.). Osijek, 2011. str. 359-368

Podaci o odgovornosti

Drakulić, Morana

hrvatski

Razvoj metakognitivnih strategija u učenju engleskoga kao stranoga jezika

problem diskontinuiteta na prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu uočljiv je gotovo u svim nastavnim predmetima pa tako i u engleskom jeziku. prilagodba novom načinu učenja učenicima petoga razreda značajno otežava razumijevanje i učenje što nerijetko rezultira padom općega uspjeha učenika. U svrhu poboljšanja uspjeha u nastavi engleksoga jezika te poboljšanja i razvijanja vještina samostalnosti i odhgovornosti za vlastito učenje preovedeno je među učenicima petih razreda akcijsko istraživanje. Cilj istraživanja bio je uvođenje i primjena nove metakognitivne strategije učenja kojoj smo pokušali ublažiti očigledno nesnalaženje učenika u novim situacijama. U radu su prikazani rezultati akcijskoga istraživanja koji upućuju na učinkovitost primjene nove strategije učenja. Učenici su postigli višu razinu samostalnosti i odgovornosti za vlastito učenje koje će ih voditi prema boljem uspjehu u engleskome jeziku.

diskontinuitet, metakognitivne strategije, uspješnost učenika, učenje engleskoga kao stranog jezika, odgovornost, samostalnost

nije evidentirano

engleski

Development of Metacognitive Stategies in Learning English as a Foreign Language

nije evidentirano

discontinuity, metacognitive strategies, learning outcomes, teaching English as a foreign language, autonomy, responsibilioty

nije evidentirano

Podaci o prilogu

359-368.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas - Dijete i tekst

Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka

Osijek:

978-953-6965-27-4

Podaci o skupu

6. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Dijete i tekst

predavanje

22.11.2007-24.11.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti